آرشیو پنج‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۷۰۶۱
صفحه اول
۱

سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.

با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021 پیامک: 3000451213

نظر مردم

اطلاع رسانی وضعیت زوج و فرد در سال جدید/ هوشنگ پیرایش: هیچگونه اطلاع رسانی درخصوص کسانی که خارج از محدوده زوج و فرد هستند، نشده است و مردم را سردرگم کرده اند. از شما درخواست داریم در این خصوص اطلاع رسانی شود.

اجاره بهای سنگین کیوسک های مطبوعاتی/ رضا خوش نشین: اخیرا واحد ساماندهی شهرداری اعلام کرده، طبق قرارداد جدید باید برای سال 98 مبلغ 2میلیون و 200 هزار تومان را به عنوان مبلغ قرارداد پرداخت کنید، ضمنا متن قرارداد جدیدی را آماده امضا کرده اند که هیچگونه مالکیتی نسبت به کیوسک ها ندارید. در صورتی که پدر من بیش از 60 سال کیوسک دار مطبوعاتی است. چرا چنین تصمیم غیر واقعی می گیرند؟ از مسئولین محترم شهرداری درخواست پاسخگویی داریم.

حقوق ناچیز بازنشسته ها/عباس نیک نام: با 30 سال سابقه کار، حدود 4 سال پیش بازنشسته شده ام و جزو حداقل بگیرها هستم در حال حاضر حدود یک میلیون و دویست هزار تومان حقوق می گیرم. در حالی که حداقل حقوق سال 98، 1500000 تومان است. از مسئولین درخواست داریم با مردم روراست باشند.

انتقاد به شهرداری منطقه 6/ آقای فتحی: منزل ما یک ساختمان سه طبقه با ملک جنوبی در منطقه یوسف آباد قرار دارد. طبقه اول این ساختمان 20 متر اضافه بنا دارد، که به اطلاع شهرداری رسانده ایم ولی تا کنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است. از مسئولین شهرداری درخواست پاسخگویی داریم.

همسان سازی حقوق بازنشستگان/ مجتبی عاشوری بازنشسته تامین اجتماعی: درخصوص همسان سازی حقوق ها هر ساله وعده وعید می دهند ولی هیچ خبری نمی شود. روز پنجشنبه آقای نوبخت اعلام کردند همسان سازی حقوق بازنشستگان فقط برای کارمندان انجام می شود. پس ما بازنشستگان تامین اجتماعی چه گناهی کرده ایم که برای ما پرداخت نمی شود؟

بازسازی خط آهن آق قلا/ یک مخاطب: در رسانه ها چنین عنوان شده که خط آهن تخریب شده آق قلا گلستان بازسازی شده است. می خواستم بگویم که چطور به این فوریت این خط آهن بازسازی شده. می بایست زیر این خط آهن پل می زدند تا جریان آب برقرار باشد وگرنه اگر به صورت قبل بازسازی شود که فایده ای ندارد. لطفا مسئولین اطلاع رسانی کنند که این بازسازی به چه صورتی انجام شده است؟