آرشیو پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۲۲۱۸۷
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* پهپادهای انصارالله یمن تاسیسات نفتی آرامکو در عمق خاک عربستان را نشانه گرفتند پس دلارهای نفتی سعودی و خرید سلاح از غرب و حضور نظامی آمریکا در منطقه نتوانست برای آل سعود امنیت بیافریند، کاش این را فهمیده باشند.

3767—0919

* انفجار نفت کش های اماراتی و سعودی و نیز تاسیسات نفتی آرامکو عربستان به اندازه خبر آزادی حلب دلچسب و گوارا بود. بر دست و پای آن که این کارها را کرد بوسه می زنم!

0049—0911

* آن کسانی که به تیترهای اقتدارآمیز و عزت بخش کیهان اعتراض می کنند اگر راست می گویند به دوستان خود در هیئت حاکمه عربستان و امارات پیام بدهند که دست از آتش افروزی و نسل کشی در یمن بردارند.

1006—0912

* آقایان اختیار نداشتند که این بلا را سرکشور درآورند. صنعت هسته ای را بتن ریزی کردند. 6 سال اقتصاد و دیگر شئون جامعه را به امید سیب و گلابی برجام بد فرجام رها کردند! بیشترین اهانت ها را نثار مخالفین کردند؟! اگر اختیار بیشتری داشتند چه بلایی سر کشور و ملت می آوردند؟!

8455—0912

* آقای رئیس جمهور ابتدا پاسخ بدهند به نزدیک از 18 مورد اختیاری که مطابق قانون اساسی برای آنها سوگند خورده اند عمل کرده اند سپس مدعی باشند که اختیار نداشته است. عرض می کنم چرا می خواهید ناتوانی خود را با این حاشیه سازی ها تحت شعاع قرار بدهید.

4559—0911

* رئیس جمهور در گذشته می گفت مسئولیت برجام با من است! ولی وقتی وزیرش گفت اروپایی ها حتی یک درصد تعهدات شان را انجام نداده اند، گفت برجام تصمیم نظام بوده است!

3716—0912

* آقای رئیس جمهور اگر می دانست اختیار ریاست جمهوری کم است پس چرا نه تنها در سال 92 بلکه مجددا در سال 96 ورود پیدا کرد و امروز با این مشکلاتی که بوجود آورده فرافکنی می کند؟

8495—0911

* آقای رئیس جمهور در طول دو دوره ریاست جمهوری خود هر چه خواستند انجام دادند حال که ناتوانی ایشان در اداره کشور برای مردم معلوم شده چرا با ادعای نداشتن اختیار دنبال توجیه هستند؟

دکتر طوسی زاده

* چطور کسانی که کاندیدای ریاست جمهوری می شوند به هر ترفند تبلیغاتی درست و غلط متوسل می شوند که به صندلی قدرت تکیه بزنند و بعد از چند سال و نزدیک اتمام پایان عمر دولتشان به علت ناتوانی ها و کاستی ها تازه یادشان می افتد که مثلا اختیاراتشان کم بوده است؟! مگر با این ساز و کار و اختیارات آشنا نبودند که بعد از 6 سال متوجه می شوند؟!

2696—0912

* رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس(مازنی) در ضیافت افطار رئیس جمهور موضوع مذاکره با شیطان بزرگ را مطرح و از رئیس جمهور می خواهد پاسخ تلفن های ترامپ احمق را بدهد! واقعا از خون مقدس شهدا شرم نمی کنند؟! بعد می گویند چرا به ما نسبت آمریکایی بودن می دهید! وقتی از آمریکایی، آمریکایی تر فکر می کنید و نظر می دهید چه انتظاری دارید؟

سوری

* وقتی اروپا برجام را ناکافی دانسته و خواستار محدودیت های بیشتری برای ایران شده دادن مهلت 60 روزه از سوی ایران وقت کشی است.

8853—0912

* بیش از یک سال از فرصت دو هفته ای آقای رئیس جمهور به اروپا بعد از خروج آمریکا از برجام می گذرد فرصت جدید دو ماه دیگر برای چه بود؟ دولت حالا دیگر باید وارد اقدام عملی شود تا اروپا با مطرح کردن مهلت 120 روزه به دنبال یک مسخره بازی جدید نباشد.

3917—0912

* همه پیش بینی های منتقدین دلسوز برجام درست از آب درآمد فقط افسوس که به دلیل عدم توجه دولت به این نقدها خسارت زیادی به کشور وارد شد.

9570—0916

* از قرار معلوم عده ای دانشجو نما که بنا به گفته شاهدان از بیرون دانشگاه آمده بودند اقدام به تجمع علیه حجاب کرده بودند. سوال این است چرا درست در زمانی که کشور به وحدت و انسجام نیاز دارد عوامل معلوم الحال در جهت اهداف شوم دشمنان حاشیه درست می کنند خیانت این عده به کشور در سال 88 را هرگز فراموش نخواهیم کرد.

6406—0912

* قرار بود کمبودی در ماه مبارک رمضان وجود نداشته باشد اما با گذشت 8 روز از این ماه همچنان مسئولان دولتی وعده دو هفته دیگر را می دهند!

5608—021

* حق مشاوره وکلا بسیار گران شده است. قوه قضاییه باید با همکاری وکیل های انقلابی مرکزی را تاسیس کنند که به مردم مشاوره حقوقی و قضایی دهد. باید به این وضعیتی که مسبب آن کانون وکلاست پایان داد.

2429—011

* در تاریخ 31 خرداد 96 مبلغ 60 میلیون تومان به شرکت عظیم خودرو پول دادم که 9 ماه بعد خودرو سراتو تحویل بگیرم . اما بعد از گذشت 20 ماه، بدون آن که انصراف داده باشم فقط اصل پول را به من داده اند ولی از ماشین خبری نیست .

مجید جواهری بهرام

* چرا دستگاه های امنیتی قضایی نسبت به حضور معاونان وزیر و مدیران کل در ضیافت سفارت انگلیس خبیث هیچ واکنشی نشان ندادند؟ از کی این دشمن غدار اسلام، مسلمان شده که افطاری می دهد؟!

عسگری

* کسانی که ارز را به کشور بازنگردانده اند باید محاکمه شوند زیرا ارز متعلق به این کشور بوده است. این افراد مسبب فشاری هستند که اکنون مردم در گرانی ها آن را تحمل می کنند.

2131—0935

* کمبود داروی بیماری های خاص باعث مشکلات زیادی برای این دسته از بیماران شده است، چرا وزارت بهداشت نسبت به تامین این داروها تعلل می کند؟

2703—021