آرشیو پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۲۲۱۸۷
اخبار کشور
۳

دوخت رایگان چادر در نمایشگاه قرآن

همزمان با برپایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، در ایام برگزاری این نمایشگاه فضایی برای دوخت رایگان و سریع چادر در بخش عفاف و حجاب نمایشگاه تدارک دیده شده است.

به گزارش ایرنا، افرادی که از غرفه های عفاف و حجاب اقدام به خرید پارچه کنند، هزینه کارگاهی دوخت چادر آنها به عهده فروشندگان پارچه خواهد بود و دوخت چادر، پس از خرید پارچه در محل بخش عفاف و حجاب انجام می شود.

بخش عفاف و حجاب بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با بیش از 130 غرفه به ارائه محصولات متنوع پوشاک اسلامی به بازدیدکنندگان می پردازد.

گفتنی است، در بخش عفاف و حجاب این دوره از نمایشگاه، 131 غرفه با محوریت عرضه چادر، شال و روسری و ملزومات حجاب فعالیت می کند.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، معنای زندگی» از 21 اردیبهشت تا چهارم خرداد به مدت دو هفته تا شب 19ماه مبارک رمضان از ساعت 17 تا 24 پذیرای علاقه مندان و بازدید کنندگان از این رویداد بزرگ معنوی خواهد بود.

عرضه محصولات عفاف و حجاب در پارک آب و آتش

محصولات عفاف و حجاب در بیش از 50 غرفه دربوستان آب و آتش عرضه می شود.

به گزارش فارس، هفدهمین نمایشگاه عفاف و حجاب (گوهر زیبایی 2) از 21 اردیبهشت تا 10 خرداد ماه در محل بوستان آب و آتش تهران واقع در بزرگراه حقانی برپا است

در این دوره از نمایشگاه بیش از 50 غرفه در مساحتی بالغ بر 1500 متر مربع در بوستان آب و آتش حضور دارند.

این نمایشگاه میزبان رسته های مختلف ملزومات عفاف و حجاب، لباس اجتماع کودک، نوجوان، بانوان، آقایان، سرپوش، پارچه های چادری و طراحان و تولیدکنندگان لباس جشن تکلیف خواهد بود.

در این نمایشگاه، کارگاه دوخت رایگان انواع چادر نیز اجرا خواهد شد.