آرشیو پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۹۴۹۵
ورزش
۱۱

گوناگون

استقبال از سکاندار تیم ملی

مارک ویلموتس، سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان وارد تهران شد. پس از توافق نهایی فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس برای سپردن هدایت تیم ملی به این مربی بلژیکی، وی دیروز با استقبال مسئولان فدراسیون وارد ایران شد.

امیدوار به بقای سپیدرود

مربی تیم فوتبال سپیدرود گفت: هنوز برای بقا امیدواریم و با این نگاه به مصاف استقلال می رویم. نصرگفت: شرایط سختی داریم اما با تمام توان دراین دیدار به میدان می رویم و همچنان به بقا امیدواریم.

فوتبال 7 نفره اردو می زند

سومین مرحله از اردوهای آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره کشورمان به منظور حضور در مسابقات جهانی اسپانیا از 27 اردیبهشت در بابلسر برگزار می شود.

صعود 110 پله‎ای نعمتی

تیم ملی تیراندازی با کمان بانوان به واسطه عنوان چهارمی که در کاپ جهانی چین به دست آورد، در رنکینگ جهانی با 17 پله صعود مواجه شد. زهرا نعمتی هم 110 پله صعود کرده است.

ملی پوش ایرانی لژیونر شد

سعید برخورداری، دروازه بان 30 ساله تیم ملی هندبال پس از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی باشگاه کوابیت قرارداد سه ساله خود را با این تیم اسپانیایی امضا کرد تا اولین خرید تابستانی این تیم لقب بگیرد.

بانوان داور به ایتالیا می روند

کوبل داوری هندبال بانوان کشورمان با ترکیب مژگان حسن زاده و مرضیه قفلی برای قضاوت در تورنمنت بین المللی اینترامنیا کاپ که درایتالیا برگزار می شود، دعوت شده اند.

تجلیل از بانوی تاریخ ساز

وزیر ورزش در جریان جلسه روسای فدراسیون ها از سمیه یزدانی دوچرخه سوار تاریخ ساز ایران در مسابقات قهرمانی آسیا تجلیل کرد.

ساری در یک قدمی اخراج

آبراموویچ مالک متمول باشگاه چلسی با وجود رسیدن آبی ها به فینال لیگ اروپا، آماده است تا ساری سرمربی ایتالیایی این تیم را برکنار کند.ساری هنوز 2 سال دیگر با چلسی قرارداد دارد اما آبراموویچ آماده است با وی قطع همکاری کند.

کاپیتان بانوان حذف شد

اکرم خدابنده کاپیتان تیم زنان ایران با شکست برابر نماینده قزاقستان از گردونه رقابت های قهرمانی جهان حذف شد.بیست و چهارمین دوره رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان با حضور 975 تکواندوکار از 150 کشور درمنچستر پیگیری می شود.