آرشیو چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۳۴۲۲
سیاست
۳

الو شرق 88640260

[email protected] پیامک: 30004699

در منطقه «خانه اصفهان» بخش های وسیعی از مناطق این شهرک پرجمعیت از جمله خیابان گلخانه، به ویژه از سه راهی ماه فرخی و گلخانه که چندین بانک معتبر در این محل وجود دارد و برای انجام کارهای بانکی مراجع کنندگان شدیدا به ارتباطات ماهواره ای و اینترنتی و خطوط تلفن همراه مشتریان مثلا برای فعال کردن همراه بانک یا صدور و تمدید کارت های اعتباری و عابربانک آنها نیاز دارند، تا ادامه و انتهای خیابان گلخانه تا میدان پنج طبقه (میدان گل ها) و بلوار گل محمدی در خیابان سیدرضی (خیابان رباط دوم) خط دهی تلفن های همراه اول با مشکلات زیاد و قطعی مکرر و عدم خط دهی همراه است که به رسیدگی و اقدام عاجل نیاز دارد.

محمود بلیغیان - اصفهان

کاش یک مقام شهرداری، یک شب از محوطه پل گیشا (نصر) عبور می کرد و مشاهده می کرد که ظلمات و تاریکی در این محل چه می کند. تاریکی اطراف مترو، پل ها و راه های عبورومرور مکانی برای زورگیری شده است؛ یک بار بیایند و از نزدیک مشاهده کنند. رفع این مشکل خرج بسیار کمی دارد؛ فقط چند تا لامپ نیاز دارد و بس!

یک مخاطب

گلایه از افزایش کرایه تاکسی: برخی رانندگان تاکسی خط مترو ابن سینا- آب موتور کرایه ها را نفری 200 تومان گران کرده اند و می گویند مسئول خط دستور داده طبق برچسب های نصب شده روی شیشه اقدام شود؛ درحالی که برچسب ها مربوط به تاکسی های خیابان های عارف و شیوا است. مسافران کرایه خطوط دیگری را می پردازند! از سازمان تاکسی رانی تهران تقاضای رسیدگی داریم.

جواد سمیعی

درخواست ساکنان خیابان شهید جمال تاجیک از شهرداری منطقه 14: پیاده روهای خیابان شهید جمال تاجیک، واقع در بزرگراه شهید محلاتی ناهموار، کم عرض و غیرقابل تردد است. عابران و رهگذران مجبورند از خیابان رفت و آمد کنند که هرلحظه احتمال وقوع حوادث ناگوار رانندگی وجود دارد. از مسئولان شهرداری منطقه 14 تقاضای چاره جویی داریم.

محمد کلانتر از تهران