آرشیو پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۵۳۸۵
زندگی
۱۳

حق باشماست

# شهرک _ سرقت

دشتسان از تبریز: شهرک اندیشه تبریز به بهشت سارقان خودرو تبدیل شده است. شهرک اندیشه کوچه لاچین 3 امنیت بسیار کمی دارد. لطفا مسوولان انتظامی اقدامی صورت دهند.

# پل عابر _ مدرسه

زهدی از تهران: در بزرگراه رسالت تقاطع متروی دردشت با وجود چند مدرسه و رفت وآمد شهروندان، پل عابر پیاده مکانیزه وجود ندارد.

# برند _ تقلب

سادات از تهران: برندهای تقلبی البسه بسیار زیاد شده و اجناس چینی را با مارک ایرانی و ترک به فروش می رسانند.

# تعرفه _خودسرانه

کبریایی از تهران: دندانپزشکی ها نرخ مصوبی ندارند و هر دندانپزشک قیمت دلخواه خود را از بیماران دریافت می کند و متاسفانه دراین موضوع وزارت بهداشت هم نظارتی ندارد.

# امنیت_خانی آبادنو

جمعی از شهروندان خانی آباد: از نیروی انتظامی خواهشمندیم توجه بیشتری به امنیت محله خانی آبادنو داشته باشد. مدتی است که سرقت تلفن همراه و لاستیک خودرو در این محله زیاد شده است.

# بی عدالتی_نامگذاری

شیریان از تهران: چرا درخصوص نامگذاری برخی مناطق تهران به نام هنرمندان فقط مناطق بالای شهر لحاظ شد و هیچ نگاهی به مناطق پایین و مرکز شهر نشد.

# مزاحمت _اراذل

خوشرو از تهران: با گرم شدن هوا و حضور خانواده ها در پارک های شقایق و بهشت واقع در خانی آباد به ویژه در ساعات عصر، تعدادی اراذل و اوباش نیز با حضور در این پارک ها برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کنند.

# اتوبوس_بی ایستگاه

نجفی از تهران: خط اتوبوسرانی بهارستان به میدان جمهوری در تقاطع خیابان جمهوری با سی تیر ایستگاه دارد، اما هیچ جایگاهی به این منظور ایجاد نشده و شهروندان و برخی رانندگان ا ز وجود آن بی اطلاع هستند.