آرشیو چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۳۴۲۲
حوادث
۱۱

دستبرد 400 میلیون تومانی به انباری

شرق: مردی که از یک انباری 400 میلیون تومان کالا سرقت کرده بود، بعد از دستگیری به تمام جرائمش اعتراف کرد.

سرهنگ «عباسعلی ابراهیمی»، رئیس کلانتری 101 تجریش، دراین باره گفت: نیمه شب دوازدهم اردیبهشت سرقت از انباری یکی از اهالی منطقه تجریش به کلانتری اعلام و تیمی از ماموران به خانه مال باخته، اعزام شدند که در بررسی های اولیه مشخص شد سارق یا سارقان با تخریب قفل انباری، تعدادی لوازم خانگی را از قبیل چند تخته فرش، ظروف چینی و ظروف کریستال گران قیمت به ارزش چهار میلیارد ریال ربوده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد سرقت توسط چند سارق با همکاری یکدیگر انجام شده است، ابراز کرد: در ادامه تحقیقات میدانی به دست آمد که متهمان اموال سرقتی را با یک دستگاه خودروی سواری پراید سفیدرنگ از محل منتقل کرده اند.

سرهنگ ابراهیمی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی، مخفیگاه مالک خودرو در محله خاک سفید شناسایی شد و ماموران موفق شدند با هماهنگی مقام قضائی متهم را در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش، تعدادی از اموال مسروقه را کشف کنند.

رئیس کلانتری با بیان اینکه متهم در بازجویی های اولیه به پنج فقره سرقت از اماکن خصوصی با همکاری دو همدستش اعتراف کرد، افزود: با انتقال متهم به کلانتری و بررسی سوابق متهم مشخص شد وی تاکنون چندین مرتبه توسط ماموران کلانتری به اتهام موبایل قاپی دستگیر شده است.

به گفته کلانتر محله تجریش، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و دستگیری سایر همدستان وی ادامه دارد. همچنین پلیس در تلاش است تا شاکیان این مرد را شناسایی و پرونده را برای رسیدگی قضائی آماده کند.