آرشیو شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۴۶۱۰
ورزش
۱۸

خط خبر

تاریخ سازی مومن زاده درتکواندو

دنیای اقتصاد : دختر جوان تکواندوی ایران به مدال نقره مسابقات جهانی 2019 درمنچستر دست یافت. مهلا مومن زاده پدیده 17 ساله در مسابقات جهانی انگلیس به فینال راه یافت اما مغلوب تجربه حریف کره ای خود شد. مومن زاده با اینکه در اوایل راند سوم سعی کرد اختلاف امتیازی خود را با حریفش جبران کند، درنهایت 11 بر 6 شکست خورد. این دختر جوان با درخشش عالی خود دومین فینالیست تاریخ تکواندوی زنان ایران در مسابقات جهانی بعد از کیمیا علیزاده بود و به نظر می رسد درآینده بیشتر از او خواهیم شنید.

ویلموتس ایران را ترک کرد

دنیای اقتصاد : مارک ویلموتس پس از مذاکره با مدیران فدراسیون فوتبال دیروز ایران را ترک کرد. مرد بلژیکی که به گفته تاج سرمربی تیم ملی شده، پس از 48 ساعت حضور در ایران و بازدید ازامکانات مجموعه پک و ورزشگاه آزادی، ایران را ترک کرد و به کشورش بازگشت. مذاکرات ویلموتس و فدراسیون مثبت بوده اما هنوز قراردادی به صورت رسمی منعقد نشده است.

ناامیدی پاتوسی ازاتفاقات فصل

ورزش سه : هافبک اهل آفریقای جنوبی استقلال در شبکه اجتماعی خود از شرایطی که در طول فصل باعث عدم قهرمانی این تیم شد اظهار ناامیدی کرد. آیاندا پاتوسی نوشت: «متاسفانه فصل آن گونه که می خواستیم پیش نرفت، هرآنچه درتوان داشتم گذاشتم اما گاهی اوقات بعضی چیزها خارج از کنترل است. به هرحال می خواستم از هواداران بزرگ استقلال تشکر کنم؛ بهترین حامیان ممکن بوده اید.»

فدراسیون ایران روشنگری کند

ایسنا : رئیس اتحادیه جهانی کشتی در رابطه با شرایط فعلی کشتی ایران اظهارنظر کرد. نناد لالوویچ گفت: «پس ازاستعفای خادم و روی کار آمدن بنی تمیم به عنوان رئیس موقت، وضعیت کشتی ایران را دنبال می کنیم. نامه ای از سوی فدراسیون ایران دریافت کردیم که در پست رئیس موقت فدراسیون تغییری به وجود آمده است که بر ای ما بسیار عجیب بود چراکه نسبت به اساسنامه فدراسیون کشتی ایران به خوبی آگاهی داریم و فردی که نمی شناختیم و ظاهرا عضو هیات رئیسه بوده رئیس موقت شده است. ما به نامه پاسخ دادیم و خواستیم توضیح دهند رئیس موقت جدید چگونه انتخاب شده است.»