آرشیو شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۴۶۱۰
ورزش
۱۸

جهان ورزش

جدال برای قهرمانی بوندس لیگا

دنیای اقتصاد : امشب تکلیف قهرمان بوندس لیگای آلمان مشخص خواهد شد. امشب هفته آخر مسابقات فوتبال سطح اول آلمان همزمان و از ساعت 18 آغاز خواهد شد و دو تیم بایرن مونیخ و دورتموند به دنبال قهرمانی در این فصل هستند. بایرن مونیخ با 75 امتیاز اول و دورتموند با 73 امتیازدوم است. امشب بایرن در خانه خود مقابل فرانکفورت بازی می کند و دورتموند در بازی خارج از خانه به مصاف مونشن گلادباخ خواهد رفت. درصورت شکست بایرن، دورتموند با پیروزی بر رقیب خود قهرمان خواهد شد.

دیبالا قطعا از یوونتوس جدا می شود

ایسنا : مدیربرنامه های دیبالا تاکید کرد این بازیکن از وضعیتش در یوونتوس راضی نیست. گوستاوو دیبالا برادر و مدیر برنامه های دیبالا گفت: «فرصت جدایی از یوونتوس وجود دارد و بدون شک دیبالا هم نیاز به تغییر تیم و فضا دارد. الان نمی توانم بگویم که مقصد بعدی او کجا است. دیبالا ازحضور در یوونتوس خوشحال نیست و به دنبال گزینه بهتری هستیم.»

چین میزبان جام ملت های آسیا شد

تسنیم : با کناره گیری کره جنوبی از رقابت میزبانی جام ملت های آسیا، چین به عنوان میزبان جام ملت های آسیا 2023 برگزیده شد. مقامات کره جنوبی می خواهند تمرکز خود را روی میزبانی مشترک جام جهانی زنان با کره شمالی بگذارند که درهمین سال برگزار می شود. به این ترتیب چین به عنوان تنها گزینه باقی مانده به عنوان میزبان جام ملت های آسیا انتخاب و این میزبانی ماه آینده ازسوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

لوپتگی: بدشانسی مطلق داشتم

ورزش سه : خوان لوپتگی، سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید از دلایل ناکامی خود صحبت کرد. او گفت: «ما در رئال شروع خوبی داشتیم و چند بازی عالی انجام دادیم. ولی بعد از سه هفته با بدشانسی مطلق در گلزنی روبه رو شدیم. آن هم در بازی هایی که در آنها نسبت به حریفان بهتر بودیم. این اتفاقات ممکن است برای هرتیمی بیفتد.»

ایکر کاسیاس بازنشسته شد

ایسنا : دروازه بان نامدار اسپانیایی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. ایکر کاسیاس که در تیم پورتو عضویت داشت با دنیای فوتبال وداع کرد. این دروازه بان 37 ساله چندی پیش به دلیل عارضه قلبی در تمرین پورتو به بیمارستان منتقل شد و توانست سلامتی خود را به دست بیاورد. حالا او به توصیه پزشکان برای همیشه از بازی های رسمی خداحافظی کرده تا سلامتی اش دوباره به خطر نیفتد. کاسیاس اسطوره رئال مادرید است.