آرشیو پنج‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۳۴۲۳
حوادث
۱۱

سارق، انگشتر برلیان مسروقه را بلعید

شرق: پرستار خصوصی که یک انگشتر برلیان گران قیمت را دزدیده بود، برای پس ندادن انگشتر آن را بلعید.

به گزارش خبرنگار ما، از مدتی پیش سرقت های سریالی در یکی از بیمارستان های محدوده بهارستان به ماموران گزارش می شد که با توجه به حساسیت موضوع، ماموران به تحقیق میدانی پرداختند و متوجه حضور زنی 35ساله حین انجام این سرقت ها شدند.

در ادامه مشخص شد این زن پرستاری خصوصی است که از چند زن مبتلا به ام اس در این بیمارستان پرستاری کرده و از طرفی سه نفر از شاکیان که از آنها سرقت شده است، مبتلا به ام اس هستند.

با مشخص شدن این موضوع، آموزش های لازم به نیروهای حراست مستقر در بیمارستان داده شد و هنگامی که متهم پس از چند روز دوباره به بیمارستان مراجعه کرد، از سوی ماموران حراست شناسایی و موضوع به کلانتری اعلام شد.

با حضور ماموران کلانتری متهم دستگیر و به کلانتری منتقل شد. او به سه فقره سرقت و پنهان کردن اموال سرقتی شامل یک ساعت، یک انگشتر و مبلغی پول نقد در یکی از اتاق های بیمارستان اعتراف کرد.

ماموران با راهنمایی متهم در محل اعلامی حضور یافتند و بعد از کشف اموال، آنها را به مال باختگان پس دادند. در این میان، یکی از مال باختگان که زنی ساکن آمریکاست که به تازگی برای زندگی به ایران بازگشته است، مدعی شد یک انگشتر برلیان گران قیمت به وسیله متهم دزدیده شده که در میان اموال مکشوفه نیست.

به این ترتیب، متهم تحت بازجویی قرار گرفت و گفت انگشتر را به دلیل ارزش بالایش بلعیده است. این زن دوباره به بیمارستان منتقل شد. در ادامه با آزمایش رادیولوژی واقعیت مشخص شد و تیم پزشکی موفق شد با یک عمل ساده این انگشتر را نیز از شکم متهم درآورند و به صاحب آن پس دهند.

بنا بر این گزارش، برای متهم یک پرونده با سه شاکی تشکیل و او برای انجام تحقیقات بعدی به مقام قضائی معرفی شد.

سرهنگ حسنوند، رئیس کلانتری 109 بهارستان، با اشاره به اینکه زن پرستار خصوصی بود که مشتری های خود را از طریق سایت های اینترنتی پیدا می کرد، ادامه داد: بهتر است شهروندان بیمار ما از پرستارهای خصوصی مربوط به شرکت های معتبر در این زمینه کمک بگیرند تا از این دست مشکلات در امان بمانند.