آرشیو شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۵۳۸۶
حوادث
۱۹

قتل پدر یک شهید در بهشهر

همزمان با کشف جسد زن میانسال و پدر شهید عیسی نجفی که در خانه شان در بهشهر به قتل رسیده اند، پلیس جنایی در تلاش برای دستگیری عامل یا عاملان این جنایت است.

به گزارش خبرنگارجام جم، ساعت 17 عصر پنجشنبه بیست و ششم اردیبهشت امسال، زنی با پلیس شهرستان بهشهر استان مازندران تماس گرفت و از کشف جسد والدینش در خانه شان خبر داد. همزمان باگزارش این جنایت به پلیس، ماموران انتظامی باحضوردرخانه مقتولان، مشاهده کردند مردی حدودا 73 همراه همسر 54 ساله براثر اصابت ضربه های چاقو به قتل رسیده اند و دست و پاهایشان با پارچه و طناب بسته شده و ساعتی ازمرگ این دو نفرمی گذرد. با گزارش این جنایت به بازپرس کشیک قتل وهماهنگی قضایی، اجساد به پزشکی قانونی منتقل و پرونده ای در این باره درپلیس آگاهی تشکیل شد. در جریان تحقیقات معلوم شد که مرد کشته شده پدر شهید عیسی نجفی بوده و زن میانسال فوت شده هم همسر دوم مقتول بوده است. ماموران از دختر مقتولان که اجساد را یافته بود تحقیق کردندکه مشخص شد او زمانی که برای سرکشی به خانه پدری اش رفته، متوجه بوی گاز در خانه شده است. زمانی که وارد شده و پدر و مادرش را بیهوش روی زمین یافته، گمان کرده آنها دچار گازگرفتگی شده اند. شیرگازخانه را بسته و برای نجات آن دو به سمتشان رفته که متوجه شده آنها براثر اصابت ضربه های چاقو به قتل رسیده اند و همان جا تلفنی به پلیس خبر داده است.

این در حالی است که بررسی خانه مقتولان نشان می دهد پول یا وسایلی از آنجا سرقت نشده است. بنابراین این فرضیه پلیسی که احتمالا این زوج قربانی انتقام گیری شخصی شده بودند، قوت گرفت و تحقیقات در این باره ادامه دارد.