آرشیو یک‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۹۴۹۷
ورزش
۱۱

گوناگون

ابوالقاسم پور: پرسپولیس تقویت می شود

مهاجم پیشین تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس برای فصل جدید به بازیکن احتیاج دارد، به خصوص در خط حمله که باید یک مهاجم شش دانگ کنار علیپور داشته باشد. ابوالقاسم پور افزود: سرخپوشان علاوه بر خط حمله باید در دیگر پست ها نیز با آوردن بازیکن جدید خود را تقویت کنند. پرسپولیس فصل بعد باید در سه جام شرکت کند و اگر بازیکن جدید در اختیار نگیرد با افت روبه رو خواهد شد.

استقلال به دنبال تیام

باشگاه استقلال باتوجه به محبوبیتی که تیام نزد هواداران دارد مذاکره با این مهاجم سنگالی را آغاز کرده و پالس های مثبتی هم از سوی این بازیکن صادر شده که گویای آن است بار دیگر تیام با پیراهن استقلال به میدان می رود.

بدرقه سرمربی تراکتور

سرمربی بلژیکی تیم فوتبال تراکتورسازی به کشورش بازگشت.همزمان با مراسم بدرقه با توجه به مصادف بودن با روز تولد جرج لیکنز کیک تولدی نیز تهیه و جشن تولد کوچکی برای این سرمربی بلژیکی تدارک دیده شد.

نقش جهان، تقسیم شد

کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: ظرفیت سکوهای ورزشگاه نقش جهان در دیدار نیمه نهایی جام حذفی برابر آیین نامه، بین تماشاگران دو تیم سپاهان و پرسپولیس به طور مساوی تقسیم می شود.این دیدار روز 8 خرداد ساعت 21 برگزارمی شود.

دعوت آقایی به کمپ نخبگان

از سوی فدراسیون جهانی بدمینتون ثریا آقایی ملی پوش بدمینتون کشورمان به کمپ تمرینی پیشرفته فدراسیون جهانی بدمینتون دعوت شد.5 بازیکن منتخب از ایران، ویتنام، میانمار، قزاقستان و اردن هستند که 3 نفر دربخش بانوان و 2 نفر در بخش آقایان انتخاب گردیده است.

آزارد: می خواهم بهترین بازیکن جهان شوم

بازیکن چلسی که صحبت از انتقالش به رئال مادرید به میان است، می خواهد بهترین بازیکن جهان شود. آزارد گفت:همچنان در این خواب و خیال هستم که بهترین فوتبالیست جهان شوم.برای دست یابی به این عنوان، سخت تلاش می کنم و با تمام وجود در تمرینات شرکت دارم.هدفم واقعا رسیدن به چنین جایگاهی است.

حفیظی به گیتی پیوست

بازیکن فصل گذشته تیم فوتسال کهربا عراق به تیم گیتی پسند پیوست.پیمان حفیظی سابقه حضور در تیم ملی فوتسال را دارد و پیش از این در تیم های منصوری قرچک، ملی حفاری اهواز، تاسیسات دریایی، شن زن چین بازی می کرد.