آرشیو یک‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۵۳۸۷
ورزش
۴

نکونام در نزدیکی تراکتورسازی!

توافقات اولیه صورت گرفت

در حالی که شایعات زیادی درباره حضور جواد نکونام در تیم ملی کنار دست مارک ویلموتس شنیده می شود، این مربی در آستانه حضور روی نیمکت باشگاه بزرگ تراکتورسازی است.

فدراسیون فوتبال هر چند پیشنهاد اولیه به نکونام داد، اما مذاکرات را قطع کرد تا نکونام به باشگاه های لیگ برتری نزدیک شود. در حال حاضر سه باشگاه در تلاش هستند تا این مربی را به خدمت بگیرند، ولی دیروز مشخص شد مقصد احتمالی او باشگاه تراکتورسازی خواهد بود. این باشگاه بعد از جذب چند مربی خارجی و هزینه های گزاف، این بار قصد دارد از یک گزینه داخلی استفاده کند. نکونام تجربه خوبی در نساجی به دست آورد و نشان داد علاوه بر این که مدیریت را بلد است، کار با جوان ها را هم به خوبی می داند.

خیلی ها همین حالا می گویند نتایج نساجی در نیم فصل دوم، به خاطر عملکرد نکونام در نیم فصل اول بود. او با وجود مشکلات زیاد تیمی ساخت که توانست مقابل خیلی از بزرگان بایستد و به سختی شکست بخورد. حالا تراکتورسازی بعد از فصل پرتنش خود می خواهد سکان باشگاه را به این مربی بسپارد. گویا جلسات برگزار شده و طرفین به توافق اولیه هم دست پیدا کرده اند و شاید به زودی قرارداد امضا شود.