آرشیو دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۴۶۱۲
ورزش
۱۸

خط خبر

افتتاح موزه ملی ورزش

دنیای اقتصاد : موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک امروز توسط اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در محل کمیته ملی المپیک افتتاح خواهد شد. هدف از افتتاح این موزه نگهداری و نمایش مدال ها و یادبود های ورزشکاران رشته های مختلف از حضور درمیادین بین المللی است. علاوه بر جهانگیری، وزیر ورزش، اعضای کمیسیون ورزش مجلس، روسای فدراسیون ها و ورزشکاران رشته های مختلف در این مراسم حضور خواهند داشت.

آخرین بازی ژاوی در «آزادی»

دنیای اقتصاد : مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا درحالی این هفته به اتمام می رسد که پرسپولیس و استقلال از این بازی ها حذف شده اند و بازی آنها تشریفاتی است. پرسپولیس از ساعت 21 در استادیوم آزادی پذیرای السد قطر خواهد بود. این بازی اما برای تیم قطری اهمیت زیادی دارد. آنها برای تثبیت صدرنشینی خود باید پرسپولیس را شکست دهند. از سوی دیگر این آخرین بازی ژاوی کاپیتان سرشناس السد نیز خواهد بود و آنها نمی خواهند در این بازی ناکام باشند. همچنین در دیگر دیدار که از ساعت 22:30 برگزار می شود، العین امارات برابر استقلال قرار می گیرد. هر دو تیم قبلا حذف شده اند.

پاداش یورویی برانکو به شاگردانش

دنیای اقتصاد : سرمربی پرسپولیس بابت قهرمانی این تیم در لیگ برتر پاداش ویژه ای را به بازیکنان اختصاص داد. برانکو ایوانکوویچ برای حفظ روحیه بازیکنان تیمش مبلغ هزار یورو برای نفرات اصلی و 500 یورو برای نیمکت نشینان پرسپولیس در نظر گرفته بود که این مبلغ به زودی به بازیکنان پرسپولیس پرداخت خواهد شد.

تاثیر فضای مجازی روی قیمت بازیکن

مهر : ایرج عرب، مدیرعامل پرسپولیس درخصوص موضوعات مطرح شده درخصوص افزایش ناگهانی قیمت بشار رسن گفت: «فضای مجازی سبب شد تا قیمت او کمی افزایش یابد. به ما فشار آورده اند تا قرارداد او را زودتر تمدید کنیم. البته اینکه قراردادش را چند برابر کرده باشیم درست نیست. نگرانی بابت بشار نداریم.»

پیشنهاد عجیب تراکتور به آذری

تسنیم : مدیرعامل ذوب آهن دیروز ادعای عجیبی را مطرح کرده است. سعید آذری گفته: «سربازان ما در تراکتورسازی سرمایه های باشگاه ذوب آهن هستند و قطعا باید به این تیم برگردند. من اهل معامله نیستم. آنها بازیکنان من نیستند که بخواهم سرآنها معامله کنم. آنها برای باشگاه ذوب آهن هستند. یکسری شایعات مطرح شده که من بازیکنان ذوب آهن را در تراکتورسازی نگه دارم و مدیرعامل این باشگاه بشوم. من شرفم را از سر راه نیاوردم که بخواهم این گونه معامله کنم.»