آرشیو دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۷۰۶۴
حوادث
۱۲

حوادث جهان

مترجم: آرزو کیهان
گردش در خیابان با جسد همسر

مرد امریکایی به جرم قتل همسرش و حمل جسد وی با خودروی شخصی دستگیر شد. به گزارش یاهو، روز گذشته «روندی پاکت» 70 ساله در حالی که جسد همسرش را روی صندلی مسافر نشانده بود در شهر حرکت می کرد که یک افسر پلیس به وی ظنین شده و خودرو را متوقف کرد.مرد سالخورده ادعا کرده که همسرش در خانه فوت کرده و او قصد جابه جایی جسد را برای خاکسپاری داشته است. اما تحقیقات نشان داده که ماه هاست او با همسرش درگیری داشته و زن میانسال قصد جدایی از او را داشته است.

فیل عصبانی یک مرد را کشت

مرد هندی که به یک فیل مادر سنگ پرت کرده بود باعث عصبانیت فیل و مرگ خود شد.به گزارش وایرد، قربانی «شایلن ماهاتو» 27 ساله یکی از بومیان منطقه بوده که به فیل مادری که تازه فرزندش را به دنیا آورده بود سنگ پرتاب کرد. این کار باعث عصبانیت فیل شد.

به گفته شاهدان ماجرا، فیل مادر تلاش می کرد تا از فرزند تازه متولد شده اش در مقابل سنگ هایی که به سمت شان پرتاب می شد محافظت کند اما در نهایت خشمگین شد و به سمت مرد جوان حمله و او را زیر پاهایش له کرد.

سقوط هواپیما در آب های هندوراس

پنج گردشگر خارجی به دنبال سقوط یک هواپیمای شخصی در دریای هندوراس جان خود را از دست دادند. این پنج گردشگر که چهار نفر از آنها کانادایی بوده اند، به دنبال سقوط هواپیمای شخصی در دریایی واقع در نزدیکی ساحل «آتلانتیک» هندوراس کشته شدند. این هواپیما دقایقی پس از پرواز از جزیره «رواتان» سقوط کرد. طبق اعلام سرویس خدمات اضطراری محلی هندوراس، ملیت گردشگر پنجم که قربانی این حادثه سقوط بوده، هنوز شناسایی نشده است.این هواپیما عازم شهر بندری و گردشگری «تروخیو» واقع در حدود 80 کیلومتری جزیره «رواتان» بوده است.

کشف سنگ های عجیب در صحرای مصر

محققان مصری اعلام کردند سنگ های عجیب و رنگینی که در صحرای مصر و لیبی به دست آمده بقایای انفجار یک سیارک در جو زمین بوده است.این سیارک حدود 29 میلیون سال پیش منفجر شده و با گذشت زمان به این شکل در آمده است.محققان می گویند، در این سنگ های اسرارآمیز مواد معدنی جالبی یافته اند که نشان از انفجار بزرگ سیاره ای داشته است.