آرشیو دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۲۲۱۹۰
شهرستان ها
۷

امام جمعه اعلام کرد: کشاورزی پلدختر مدفون در گل ولای

امام جمعه پلدختر با اشاره به اینکه باید کانکس و وسیله سرمایشی برای روزه داران سیل زده این شهرستان فراهم شود گفت: جهاد کشاورزی باغات منطقه زیودار را از گل ولای نجات دهد.

حجت الاسلام سیدمحسن موسوی اظهار داشت: اوضاع شهر به گونه ای ست که بعد از پاکسازی از گل ولای نیاز به پاکسازی تخصصی مجهزتری دارد و بهداشت در شهر باید جدی گرفته شود.

وی با تذکر اینکه با توجه به گرمای هوا باید طوری عمل شود که بیماری خاصی شیوع پیدا نکند، افزود: باید به گردوغباری که در پلدختر در حال افزایش و آلوده کردن هواست توجه کرد.

امام جمعه پلدختر عنوان کرد: باید فکر عاجلی برای سیل زدگانی که روزه دار هستند و زیر چادرها سکونت دارند صورت بگیرد، از مسئولان و استاندار تقاضا داریم که عنایت ویژه ای به بحث کانکس ها داشته باشند و وسیله سرمایشی برای سیل زدگان تهیه شود تا ماه رمضان را به خوبی پشت سر بگذارند.

وی درخصوص باغات منطقه بن لار و زیودار بیان کرد: پیگیری هایی را با جهاد کشاورزی انجام داده ایم، ولی به علت حجم زیاد کار قول ها را خوب عملیاتی نکردند.

موسوی گفت: جهاد کشاورزی باید هر کاری را که می توانند برای لایروبی باغات و کشاورزان انجام و کشاورزی مردم را نجات دهند و در درازمدت برنامه هایی را که نیاز است باید عملیاتی

کنند.