آرشیو دو‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۲۲۱۹۰
ورزشی
۹

بازگشت شهرام محمودی به تیم ملی والیبال

شهرام محمودی تمرینات تخصصی خود برای حضور در ترکیب تیم ملی والیبال را آغاز کرد.

شهرام محمودی بازیکن تیم ملی والیبال عصر شنبه در محل تمرین تیم ملی حاضر شد. محمودی با حضور در تمرین، دقایقی با ایگور کولاکوویچ گفت وگو کرد و سپس زیر نظر سیامک افروزی تست های پزشکی را پشت سر گذاشت. محمودی بعد از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی، تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرد و به کار با وزنه زیر نظر کادر فنی و پزشکی پرداخت.

محمودی چند صباحی از تیم ملی والیبال دور بود اما گویا حالا تصمیم گرفته بار دیگر پیراهن تیم ملی را برتن کند تا شانس تیم ملی برای صعود به المپیک افزایش یابد. دیروز امیر غفور پشت خط زن تیم ملی والیبال هم درخصوص آخرین وضعیت خود گفت: تقریبا 3 هفته ای است تمریناتم را با تیم شروع کردم و خدا را شکر وضعیتم خوب است. تیم هم شرایط نسبتا خوبی دارد. تعداد مصدومان نسبت به سال های قبلی که بازیکنان آسیب دیده زیادی داشتیم، خیلی کمتر است. تعدادی از بازیکنان مصدومیت جزیی دارند که قابل درمان است و مصدوم جدی نداریم.

وی افزود: انشاالله خودمان را برای یک دوره لیگ ملت های سخت آماده کنیم. امسال به واسطه 2 هفته میزبانی که در ایران داریم، می توانیم نتیجه قابل قبولی بگیریم. امیدوارم به آن چیزی که استحقاقش را داریم، برسیم.

ملی پوش والیبال درباره مسابقات کسب سهمیه المپیک گفت: راه پیدا کردن به المپیک امسال مهم ترین هدف والیبال است. سهمیه گرفتن در مرحله اول خیلی سخت است. ما با روسیه در کشور خودش بازی داریم و فقط یک تیم صعود می کند. امیدواریم در همان دور اول صعود کنیم، اما اگر هم نشد در دور بعدی لایق صعود هستیم.