آرشیو سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۲۲۱۹۱
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* از موضع گیری های انقلابی و فسادستیز رئیس محترم قوه قضائیه در چند نشست اخیر بسیار خوشحال شدم. همه مسئولان خطاکار در گذشته و حال باید نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند و تاوان سوءمدیریت خویش را بپردازند.

5485—0912

* از رئیس قوه قضائیه درخواست می شود نسبت به درآمدهای مسئولان و اینکه از کجا آورده اند با جدیت رسیدگی کنند.

رفیعی

* روزنامه های زنجیره ای مثل شرق و آفتاب یزد تلاش می کنند جامعه ایران را در موضوع مذاکره با آمریکا به دو گروه مخالف و موافق تبدیل کرده و با این دوقطبی سازی نقشه دشمن را کامل کنند. مسئولیت نظارت و کنترل بر مطبوعات با کیست؟ چه سری است که همزمان شبکه سعودی اینترنشنال مرتب این جمله رئیس جمهور را زیرنویس می کند که «ما اهل منطق و مذاکره ایم»

3107—0902

* مردم چه باید بکنند تا آقای رئیس جمهور و همکارانش متوجه بشوند از آنان رضایت نداریم و از برجام لعنتی متنفر هستیم. وقتی آمریکا از برجام خارج شده و اروپایی ها هم به تعهدات خود در برجام عمل نکرده اند باقی ماندن ایران در برجام چه معنایی دارد؟ متاسفانه دولت سرش را زیر برف کرده و نمی خواهد بیرون بیاورد.

7345—0912

* رهبر معظم انقلاب با استدلال قوی فرمودند: هیچ ایرانی باشعوری دنبال مذاکره با آمریکا نیست. بنابراین باید در عقل و شعور آن مدیر و مسئولی که راه حل مشکلات را مذاکره با آمریکا می داند شک کرد.

7289—0911

* ترکان می گوید بستن تنگه هرمز تئوری رژیم صهیونیستی است! همفکران ایشان در هنگام انعقاد برجام بدفرجام هم می گفتند این رژیم مخالف برجام آفتاب عالم تاب است! ولی اکنون که احتمال دفن لاشه متعفن برجام قدرت گرفته این رژیم جعلی بیشتر از همه به وحشت افتاده است.

2274—0921

* احزاب و گروه هایی که مدعی آشتی ملی هستند پرونده سیاه خود در فتنه 78 و 88 و عملکرد خویش در این چندسال و دودکردن میلیاردها دلار سرمایه کشور را چگونه پاک می کنند؟!

2977—0933

* دفاع جالب نماینده پارلمان اتریش از حجاب بازتاب گسترده ای در جهان داشته است اما در داخل برخی از رسانه ها سعی دارند کلا این خبر را سانسور کنند!

8979—-081

* برای اینکه ثابت بشود آقای رئیس جمهور از اختیارات فراوان برخوردار بوده و هست دو مورد برجام ودلار 4200 تومانی کافی است. در هر دو مورد مردم و کشور را بیچاره کردند.

9590—0914

* تا چندی قبل که برنج ایرانی هنوز از دست کشاورزان خارج نشده بود کیلویی 10-12 هزار تومان بیشتر نبود ولی برخی مسئولان و سوداگران بزرگ با خرید و احتکار آن در انبارها قیمت آن را به دو برابر رساندند. آیا نباید با این زالوصفتان برخورد کرد و آنها را به پای میز محاکمه کشاند؟!

مرادی- سمنان

* 8 سال عزتمندانه با دنیای استکبار جنگیدیم و قریب 220/000 شهید تقدیم اسلام کردیم که عزت و کرامت آنها همچنان مشاهده می شود. ولی در آمریکا طی 8 سال 511/000 نفر فقط در اثر مصرف مواد مخدر می میرند؟! این است کعبه آمال برخی ها از جمله فتنه گران؟!

2914—0990

* رونالدو که یک فوتبالیست خارجی است یک میلیون یورو برای افطاری مردم مظلوم و مسلمان فلسطین کمک کرده است ولی در داخل کشور فردی مثل زیباکلام سنگ اسرائیلی های جنایتکار و کودک کش را به سینه می زند. می خواهم بگویم بصیرت داشتن و حس دفاع از مظلوم به ایرانی بودن و یا تدریس در دانشگاه نیست.

2907—0912

* باز هم کارشکنی دولت خبیث و روباه پیر انگلیس و ندادن ویزا به برخی تکواندوکاران کشورمان. این هم نشانه دیگری از همان عزتی است که دولت فعلی به پاسپورت ایرانی برگرداند!

عسگری

* همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان اعزام روحانیون برای تبلیغ و ترویج احکام و معارف اسلامی مرسوم است ولی متاسفانه هنوز برخی روستاهای کشور فاقد ائمه جماعات هستند. از مسئولان امر درخواست می شود تدبیری بیندیشند که حداقل در طول سال اگر امکان ندارد در ماه مبارک رمضان و 10 روز اول محرم روستائیان عزیز از این موهبت بی نصیب نباشند!

6263—0938

* شهرداری اعلام کرده قیمت بلیت مترو 20 درصد اضافه شده ولی بنده حساب و کتاب کردم به دست آمد که 49 درصد اضافه کرده اند. قبلا برای تعداد 4 ایستگاه مبلغ 440 تومان از اعتبار بلیت بنده کسر می شد الان برای همین تعداد ایستگاه 663 تومان کسر می شود.

احمدزاده

* اگر شکایات مردمی در قضایای گران فروشی و احتکار کالاها که از طریق شماره های تلفن و سامانه های پیامکی و... که در اختیار عموم مردم قرار می گیرد خیلی به موقع و سریع رسیدگی شود هم باعث جلب رضایت و اعتماد مردم نسبت به مسئولان در تعزیرات حکومتی می شود و هم جرات گران فروشی توسط سودجویان از بین می رود!

6263—0938

* با توجه به عدم دسترسی سریع ساکنان منطقه 22 شهرداری (شهرک گلستان) به مترو چیتگر و فراهم نبودن وسیله ایاب و ذهاب در ساعات پایانی شب و از سوی دیگر وجود مراکز متعدد تجاری و تفریحی در این منطقه ضرورت دارد مسئولین محترم شهرداری منطقه در خصوص ایجاد خط ویژه اتوبوسرانی سریع السیر مساعدت ویژه داشته باشند.

جمعی از ساکنان منطقه

«پاسخ روابط عمومی شهرداری منطقه22 تهران»

در پاسخ به مطلب مندرج در کیهان 98/2/11 به عنوان «فضای سبز ورزشی بلوار کوهک» به آگاهی می رساند: کلیه پروانه های صادره در این منطقه در سنوات قبل بر اساس پهنه املاک و ضوابط و مقررات طرح تفصیلی شهر تهران و با در نظر گرفتن مالکیت اراضی و سایر ضوابط ملاک عمل (مصوبه 320 و 351 کمیسیون ماده پنج شهرداری تهران ویژه منطقه22) بوده است. و در حال حاضر پروانه های صادره صرفا بر اساس مصوبات طرح تفصیلی سال 91 به انضمام بخشنامه های ابلاغی شورای عالی شهرسازی و معماری می باشد. لذا با توجه به اینکه طرح تفصیلی منطقه22 در حال بازنگری است؛ سرانه های خدماتی در سطح منطقه، منجمله محله کوهک ملحوظ نظر شده است. شایان ذکر است تامین سرانه های خدماتی و آموزشی و همچنین فضای سبز برعهده هیئت مدیره تعاونی ها می باشد که ملزم به تامین آن می باشند و همچنین بوستان جنگلی چیتگر با مساحتی بالغ بر 800 هکتار و دریاچه شهدای خلیج فارس در مجاورت بلوار کوهک بوده که شهروندان محترم می توانند از امکانات تفریحی آن استفاده نمایند.