آرشیو سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۷۰۶۵
ورزشی
۱۵

روزنامه های ورزشی جهان

مارکا (اسپانیا)

تبعات شکست خانگی 0-2 رئال مادرید مقابل بتیس در آخرین هفته از لیگ فوتبال اسپانیا که مراحل و مراتب سقوط فنی کهکشانی ها را کامل تر کرد، صفحه اول این روزنامه را تسخیر کرده است. مارکا از تساوی 2-2 بارسلونا با ایبار نیز سخن گفته و نقل قول هایی از لیونل مسی را از این مسابقه آورده است. حرف هایی که وی طی آن، کارنامه بارسا را در فصل جاری عالی توصیف کرده است.

اکیپ (فرانسه)

مصاحبه ای مفصل با کیلیان امباپه، گنج جوان تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه، صفحه اول این نشریه را درنوردیده است. امباپه طی این مصاحبه از کارنامه خود با سن ژرمن و تیم ملی فرانسه در یکی دو سال اخیر ابراز رضایت کرده اما گفته است این دلیلی برای راضی شدن او نیست و شاید آینده اش در باشگاهی دیگر نهفته باشد و از چنان انتقالی رویگردان نیست.

ایل مساجرو (ایتالیا)

رافائل نادال، تنیسور سرشناس اسپانیایی پس از هفته ها ناکامی در مسابقات برگزار شده روی زمین های خاکی (رسی) که تخصص نخست وی است، سرانجام یکشنبه شب مسابقات اوپن ایتالیا را فتح کرد تا برای رقابت های مهم تر اوپن فرانسه که بزودی در پاریس آغاز می شود، اعلام آمادگی کند و همین مساله سبب شده وی به عکس اصلی و مرکزی صفحه اول این روزنامه تبدیل شود.