آرشیو سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۹۴۹۹
ورزش
۱۱

خبر

سقوط تکواندو در منچستر

پرونده تیم ملی تکواندوی ایران در رقابت های قهرمانی جهان با سقوط آزاد و قرار گرفتن در مکان دوازدهم جهان بسته شد.

این دوره از مسابقات با حضور 975 تکواندوکار از 150 کشور به میزبانی شهر منچستر برگزار شد، در جدول توزیع مدال ها ودرمجموع مردان و زنان تیم کشورمان با دو نقره و یک برنز در مکان دوازدهم جدول ایستاد.کره جنوبی با چهار مدال طلا، یک نقره و دو برنز قهرمان شد. انگلستان با سه طلا و یک برنز نایب قهرمان شد و چین با دو طلا، دو نقره و سه برنز در مکان سوم ایستاد.تیم ملی تکواندوی ایران در22 سال اخیر همواره یک پای سکوی قهرمانی بوده است. کسب دو عنوان قهرمانی، شش نایب قهرمانی و سه عنوان سومی ماحصل تلاش تکواندوکاران ایران در11 دوره گذشته بوده است.

آسیب دیدگی کشتی از بلاتکلیفی

دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان گفت: در شرایطی که همه تیم ها و رقبای ما دارند خودشان را برای جهانی و گرفتن سهمیه المپیک آماده می کنند این بلاتکلیفی برای کشتی ما اصلا خوب نیست. حسین خانی اظهار داشت: این بلاتکلیفی قطعا به کشتی آسیب می زند. از مربی گرفته تا کشتی گیر و خود فدراسیون، همه ضررمی کنند. به نظر من این وضعیت اصلا خوب نیست،امیدوارم هر چه زودتر تکلیف کشتی مشخص شود.

رکورد تاریخی رونالدو

رونالدو به اولین بازیکن تاریخ مبدل شد که در سه لیگ از پنج لیگ معتبر اروپایی ، برنده جایزه بهترین بازیکن فصل شده است. شب گذشته رونالدو موفق شد جایزه برترین بازیکن فصل لیگ ایتالیا را به دست آورد. براین اساس وی رکوردی تاریخی را به نام خود ثبت کرد که در انگلیس، اسپانیا و ایتالیا این عنوان را کسب کرده است.

لیگ پویا با برنامه ریزی دقیق

کارشناس فوتبال گفت : درمجموع باید بگویم فوتبال ما از لحاظ فلسفه و بعد فنی، پیشرفت آن چنانی نداشت و اگر می خواهیم فصل آینده این اتفاقات در فوتبال ما رخ ندهد، باید یک برنامه ریزی دقیق را برای لیگ نوزدهم داشته باشیم رجبی در خصوص عملکرد تیم استقلال گفت: امسال یکی از سال هایی بود که آبی پوشان پرمهره ترین تیم بودند و می توانستند به راحتی قهرمان شوند اما مثلث شفر ودو مدیراین قهرمانی را از استقلال گرفت. وی گفت: برانکو چرا در پرسپولیس موفق بود؟ زیرا تیم اواز ثبات مدیریتی برخوردار بود. همدلی در تیمش وجود داشت وهمه یک هدف داشتند اما دراستقلال چنین وضعیتی وجود نداشت .