آرشیو دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۳۴۲۶
سیاست
۳

الو شرق 88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

چرا فقط 100 هزار تومان؟ آیا واریز مبلغ صد هزار تومان به حساب افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، در ماه مبارک رمضان به عنوان بسته حمایتی نقدی با گرانی های افسارگسیخته، کافی است؟

یک مخاطب

افسران پرتلاش نیروی زمینی: سرگرد محمدی و ستوان کرمیار، افسران پرتلاش و خدوم گردان دژبان مرکز واقع در خیابان جمالزاده تهران، انسان های وارسته ای هستند که باید قدردان آنان باشیم. به عنوان پدر سربازوظیفه عرفان، از این بزرگواران سپاسگزاری می کنم.

پدر سربازوظیفه عرفان

بازی مار و پله: یادش به خیر بچه که بودیم ساعت ها می نشستیم و مار و پله بازی می کردیم. وقتی مار نیشمان می زد، به عقب برمی گشتیم. شرایط اقتصادی این روزهای ما هم مانند بازی مار و پله است. به جای اینکه پیشرفت کنیم و از نردبان ترقی بالا رویم و پیشرفت کنیم، به جایش پسرفت می کنیم. معضل گرانی خانواده ها را در پرداخت هزینه ها مستاصل کرده است.

علی اکبر فرقانی

قدردانی از رسیدگی و پاسخ گویی شهرداری منطقه 13: خانم حاتمی یکی از کارشناسان محترم و پرتلاش روابط عمومی شهرداری منطقه 13 تهران به علت رسیدگی فوری به مشکلات مراجعه کنندگان و پاسخ گویی به مطبوعات، رضایت مخاطبان را جلب می کند. از طریق ستون الوشرق از ایشان قدردانی می کنم.

از ساکنان خیابان پیروزی

شیرهای پاستوریزه «هموطن» چرا در مغازه ها توزیع نمی شود: چرا شیرهای پاستوریزه با مارک هموطن در مغازه ها توزیع نمی شود، اما در برخی مراکز میوه و تره بار وابسته به شهرداری ها موجود است؟ از مسئولان این شرکت تقاضای رسیدگی و پاسخ گویی داریم.

رویا کسائیان از تهران

درخواست از شرکت آب و فاضلاب: ساکنان خیابان سیرجان، خیابان عسگری، کوچه رازی پلاک های یک به بعد با افت فشار آب مواجه اند. بیشتر ساکنان مجبورند از پمپ آب استفاده کنند در حالی که ساکنان خیابان مخبر (عارف شمالی) که آنها هم زیرمجموعه شرکت آب و فاضلاب منطقه سلیمانیه هستند، بدون استفاده از پمپ آب تا طبقه چهارم به راحتی آب دارند. از شرکت آب و فاضلاب تقاضای رسیدگی به مشکل ایجادشده را داریم.

از ساکنان پلاک یک