آرشیو سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۵۳۸۹
حوادث
۱۹

تکذیب تجاوز به دختر دانش آموز در مدرسه

تحقیقات از معلم 60 ساله که متهم به آزار دختر دانش آموز است در حالی آغاز شده که بررسی های اولیه موضوع تجاوز را رد کرده است.

به گزارش خبرنگار جام جم، ماجرا با انتشار خبری در برخی کانال ها و گروه های تلگرامی درباره آزار دختر دانش آموز توسط معلم 60 ساله اش آغاز شد. در این خبر اعلام شده بود، بعد از تعطیلی مدرسه، معلم کلاس چهارم مدرسه روستای نارکلا در شهرستان رامیان دختر بچه ای را در کلاس درس مورد تجاوز قرار می دهد.

دختربچه با حالتی پریشان خود را به خانه رساند و ماجرای تجاوز آقا معلم را برای مادرش تعریف کرد و پدر و مادر دختربچه روز شنبه با مراجعه به دادگستری شکایت کردند.

پس از انتشار این خبر، والدین تعدادی از دانش آموزان با تجمع مقابل دادگستری خواستار برخورد با معلم متجاوز شدند.

معلم مدرسه چه کسی بود؟

پس از انتشار این خبر در شبکه های اجتماعی واکنش مسوولان استانی و وزارت آموزش و پرورش به این ماجرا آغاز شد. اما قبل از بررسی این واکنش ها، بهتر است با معلم مدرسه آشنا شویم.

معلم مدرسه روستایی مردی 60 ساله است که چند سال قبل بازنشسته شده و طبق بخشنامه شماره 710/15 مشغول به کار شده بود و در زمان شروع به کار، هیچ نکته منفی در پرونده وی نبوده لذا آن زمان منعی در فعالیت فرد وجود نداشته است.

پس از تحقیق از این معلم، او با قرار قانونی بازداشت و معلم دیگری جایگزین او در مدرسه شد.

معلم 60 ساله در جریان تحقیقات مدعی شده است، فقط به خاطر حس معلم و شاگردی دختر را در آغوش گرفته و هیچ انگیزه شیطانی نداشته است.

​​​​​​واکنش مدیرکل آموزش و پرورش استان

احسان گوهری راد، مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان، پس از انتشار این خبر گفت: موضوع تجاوز این معلم به دختر کلاس چهارم که در فضای مجازی و برخی سایت ها مطرح شده بزرگ نمایی است. دانش آموز ادعا کرده که بدنم لمس شده و بر اساس این ادعا پرونده تشکیل شده است.

وی افزود: تجاوز به دانش آموز دختر کلاس چهارم و آن هم در مدرسه دور از ذهن است اما اگر چنین چیزی ثابت شود ما به طور جدی برخورد خواهیم کرد.