آرشیو سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۵۳۸۹
حوادث
۱۹

ادعای نوزادفروشی به خاطر خواب های مادر

خواب های زن میانسال باعث شد او از مسوولان بیمارستانی به اتهام فروش نوزادش شکایت کند. این زن مدعی است پسرش زنده است و به دروغ به او گفته اند فرزندش پس از زایمان فوت کرده است.

به گزارش خبرنگار جنایی جام جم، دو روز پیش زن میانسالی با حضور در دادسرای جنایی تهران با طرح شکایتی مدعی شد، پسری که 29 سال قبل در بیمارستانی در تهران به دنیا آمده، زنده است و مسوولان بیمارستان به دروغ مدعی شده اند او فوت کرده است.

با دستور قضایی تحقیقات در این باره آغاز شد و ماموران به تحقیق از شاکی پرداختند. وی به افسر تحقیق گفت: 29 سال پیش باردار بودم و برای زایمان به یکی از بیمارستان های تهران رفتم. پسرم به دنیا آمد و او را حتی بغل کردم و بعد از ساعتی به پسرم شیر دادم. در ادامه یکی از پرستاران نوزاد را از من تحویل گرفت تا به بخش نوزادان منتقل کند. ساعاتی بعد وقتی برای سرکشی وضعم به اتاقی که بستری بودم آمد، مدعی شد نوزادم بعد از چند ساعت از تولدش فوت کرده و طبق قوانین بیمارستان او را دفن کرده اند. آن موقع هر چه به آنها گفتم محل دفن نوزادم را به من بگویید، نگفتند. تا چند ماه حالم بد بود. چند سال بعد صاحب فرزندان دیگری شدیم و در این 29 سال همیشه اعتقاد داشتم پسرم زنده است و فوت نشده است. بارها خواب دیدم او نزد خانواده ای نگهداری می شود.

شاکی زن افزود: چند روز پیش زنی از اقوام به خانه ام آمدو گفت در این شب های ماه رمضان مدام خواب می بیند که پسرم زنده است و نزد خانواده ای زندگی می کند. دیگر طاقت نیاوردم و سراغ همان بیمارستانی رفتم که 29 سال پیش پسرم در آنجا به دنیا آمده بود. از مسوولان آنجا خواستم که اگر پسرم در آن سال فوت شده است محل دفن جسد او یا گواهی مرگش را به من ارائه کنند اما آنها مدعی شدند نمی دانند قبر پسرم کجاست و مدارک هم گم شده است.

پس از این شکایت تحقیقات درباره ادعای او آغاز شده و قرار است ماموران از مسوولان بیمارستان تحقیق کنند.