آرشیو چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۹۵۰۰
ورزش
۱۱

خبر

شکوری: از ویلموتس تست می گیریم!

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: قبل از آنکه قراردادی با ویلموتس ببندیم از او یکسری تست می گیریم! شکوری درباره بیماری خونی ویلموتس درچند سال گذشته، تصریح کرد: اولین بار است این خبر را می شنوم. فکر نمی کنم چنین چیزی باشد. قبل از اینکه قراردادی با ویلموتس ببندیم یکسری تست ها از ایشان گرفته می شود. نه تنها از ایشان بلکه از هر بازیکن و مربی خارجی که به ایران می آید این تست ها گرفته می شود!

ماجدی: فوتبال را باید به اهلش سپرد

عضو هیئت مدیره استقلال گفت: فوتبال مجموعه کاملی است که اداره آن باید توسط اهالی این رشته صورت بگیرد. ماجدی افزود: ورود نمایندگان مجلس به مسائل و نتایج فوتبال بدعت جدیدی ایجاد می کند که آثار ناگواری برای فوتبال و هواداران درپی خواهد داشت. بدون تردید دخالت های

سیاسی و انتخاباتی چیزی از فوتبال ملی باقی نمی گذارد و این موضوع به نفع هیچ کس نیست.

برانکو: به فتح جام حذفی امیدوارم

سرمربی تیم پرسپولیس با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش درآخرین دیدار لیگ قهرمانان آسیا گفت: این پیروزی مقدمه ای بود برای دیدار با سپاهان در جام حذفی.برانکو درمورد حذف ازآسیا گفت: لایق صعود بودیم اما این اتفاق به هر دلیلی نیفتاد. با این حال نتایج خوبی کسب کردیم. قهرمان سوپرجام شدیم و به فینال آسیا رسیدیم و قهرمان ایران شدیم وامیدوارم در جام حذفی شادی هایمان را تکمیل کنیم.

رونالدو: مدیون مادرم هستم

ستاره پرتغالی یوونتوس درحاشیه جشن قهرمانی تورینی ها گفت: مادرم به خاطر من زندگیش را فدا کرده است.به خاطره اینکه من گرسنه نخوابم از صبح تا شب کار می کرد و زحمت می کشید. رونالدو در مورد نقش مادرش موفقیت هایش گفت: بعد از فوت پدرم تنها کسی بود که در تمام شرایط در کنار من ایستاد و هیچوقت پشت من را خالی نکرد.وی افزود: هم اکنون اگر رونالدو هستم فقط به خاطره فداکاری های مادرم است.تمام موفقیت هایی که کسب کرده ام را مدیون مادرم هستم.