آرشیو چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۲۲۱۹۲
ورزشی
۹

واکنش رئیس فدراسیون دوچرخه سواری به شائبه وجود دوپینگ

شائبه وجود سرنگ در سرویس های بهداشتی پیست دوچرخه سواری در جریان لیگ برتر در حالی مطرح شده که رئیس فدراسیون عنوان می کند تا کنون گزارشی در این مورد دریافت نکرده است.

در جریان شب پایانی مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری پیست گفته شده سرنگ در سرویس بهداشتی پیست وجود داشته است و برخی نفرات هم اقدام به گرفتن فیلم از آن کرده اند. اینکه این اقدام واقعا از سوی رکابزنان شرکت کننده در مسابقات لیگ انجام شده یا نه مشخص نیست اما شاید بهتر باشد فدراسیون دوچرخه سواری نظارت خود را بیشتر کند تا دوچرخه سواری از ناحیه دوپینگ بیشتر از این آسیب نبیند.

خسرو قمری در پاسخ به این پرسش که گزارشی مبنی بر وجود سرنگ در سرویس بهداشتی پیست دوچرخه سواری دریافت کرده است یا خیر گفت: سرویس های بهداشتی حداقل در روز دو مرتبه نظافت می شود و همکاران من گزارشی در این مورد به من نداده اند که بخواهم این حرف را تایید یا رد کنم. از طرفی کدام فرد با عقل سلیم پیدا می شود که بخواهد از سرنگ استفاده کند بعد آن را در داخل سرویس بهداشتی رها کند و برود؟ یعنی این احتمال را نمی دهد شاید بلافاصله بعد از او کسی بخواهد وارد سرویس بهداشتی شود و سرنگ را ببیند؟ از طرفی برخی افراد هستند که می خواهند کنار فدراسیون حاشیه درست کنند و از کجا معلوم که خود آن افراد که فیلم را گرفته اند سرنگ را داخل سرویس بهداشتی نینداخته باشند.

او در مورد حضور ماموران نادو در مسابقات نیز گفت: ما تمام برنامه های خود را به نادو اطلاع داده ایم و حتی روز گذشته هم دکتر نوروزی نامه زد که برنامه ها یمان را دقیق اعلام کنیم که ما هم این کار را انجام داده ایم. مسابقات ما کاملا مشخص است و هر زمان که نادو بخواهد افسران خود برای گرفتن تست دوپینگ می فرستد.