آرشیو سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۳۴۲۷
سیاست
۳

الو شرق 88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

فرصت سوزی! مسئولان مبارزه با گرانی به جای رسیدگی فوری به تخلف گران فروشان، با فرصت سوزی موجب بالارفتن اعتراض ها و شکایت های مردم در مطبوعات می شوند. چرا کسی به فکر رفع مشکلات اقتصادی و مبارزه با گرانی نیست. شعارهای تکراری مسئولان و بی توجهی دستگاه های دولتی موجب سوءاستفاده بیشتر دلالان زالوصفت شده است. مردم تا کی باید تاوان سهل انگاری مسئولان را بدهند؟

علی از تهران

درخواست از وزارت کار: چهار سال در تولیدی به عنوان اتوکار، به طور مداوم کار کردم اما به علت ورشکستگی صاحب کارم، بی کار شدم. برای دریافت بیمه بی کاری به اداره کار بالاتر از میدان فردوسی مراجعه کردم. با گذشت زمان و با مراجعات مکرر، می گویند برای تان پیامک ارسال می شود. شوهرم پیک موتوری است، سه فرزند دارم و مستاجریم. از مسئولان اداره کار محل یادشده تقاضای رسیدگی دارم.

عبدی از تهران

حذف بلیت های نیم بهای سینماها کاری ضدفرهنگی: چرا بلیت های نیم بهای سینماها برای روزهای شنبه حذف شدند؟ بسیاری از خانواده های پرجمعیت علاقه به دیدن فیلم در سالن سینما دارند اما قدرت خرید بلیت ندارند. با حذف بلیت های نیم بها، خانواده ها از رفتن به سینما خودداری می کنند. مسئولان با تصمیم های عجولانه کاری ضدفرهنگی انجام داده اند.

فرخی پور از تهران

بازرسی شرکت مخابرات رسیدگی کند: صبح روز جمعه سیزدهم اردیبهشت به علت قطع تلفن ساکنان خیابان شهدا، لاله ششم شهرستان گرگان، پسرم از تهران با سالن سیم های مسی تلفن گرگان تماس گرفت، فردی که جواب تلفن را داد، به جای پاسخ گویی و راهنمایی صحیح، به پسرم بد و بیراه گفت و با گفتن اینکه وظیفه من نیست درباره تلفن ها اطلاعات بدهم، تلفن را قطع کرد. درحالی که می توانست با اطلاعاتی که دارد، خانواده ای را که از شهرستان و از سر ناچاری به ایشان متوسل شده است، راهنمایی کند. از مسئولان بازرسی شرکت مخابرات تقاضای رسیدگی جدی و فوری دارم.

کاشفی