آرشیو چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۵۳۹۰
زندگی
۱۳

حق با شماست

# تکریم_بیماران

سیدبرقی از تهران: از تمامی پرستاران، پزشکان و تیم جراحی اتاق عمل بیمارستان تندیس تهران بابت زحمات و تکریم بیماران کمال تشکر و قدردانی را دارم.

# جریمه_اشتباه

صالحی از تهران: پیامکی تحت عنوان جریمه خودرو بابت تخطی از خط عابر پیاده توسط پلیس راهنمایی و رانندگی برای بنده ارسال شد، این درحالی است که خودروی بنده در آن مکان اصلا حضور نداشت. تکلیف این جرایم چیست؟

# گرانی_کامیون

شمس الدین از خرم آباد: قیمت و هزینه نگهداری خودروهای باری و سنگین بسیار گران است و با توجه به گزینه اصلی جابه جایی کالاها با این خودروها، رانندگان مجبورند هزینه بیشتری را بابت خدمات دهی از مردم دریافت کنند.

# سرقت_خودرو

ذاکری از البرز: سرقت خودرو در خیابان گلشهر استان البرز بسیار فراوان شده و سارقان به راحتی خودروهای مردم را به سرقت می برند. از نیروی انتظامی محترم درخواست اقدامات موثری دارم.

# زندگی_صفا

شرفی از تهران: تا چه زمانی مردم باید برای تهیه مایحتاج اصلی خود در صف های طولانی بایستند؟ چرا دولت در ساماندهی بازار عملکرد بهتری از خود نشان نمی دهد؟

# سهام_عدالت

تازیکی از گرگان: هنوز سود سهام عدالت خود را دریافت نکرده ام و مسوولان مربوط هیچ پاسخی به سهامداران نمی دهند. چرا؟

# تجمع_وانت بار

کشکولی از تهران: تجمع دستفروشان و وانت بارها در کنار پارک افرا در میدان جهاد در ابتدای اتوبان تهران- قم آرامش ساکنان را برهم زده و آنجا به بازار روز تبدیل شده است. از مسوولان شهرداری منطقه 19 خواهشمندیم به این موضوع رسیدگی کنند.

# انباشت_زباله

رئیسی از تهران: انباشت زباله در پای درختان و درختچه های شمشاد در خیابان ساقدوش پاسداران جلوه نامناسبی به این منطقه داده است، شهرداری محترم اقدام عاجل نماید.