آرشیو چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۵۳۹۰
ورزش
۱۷

اخبار خارجی

پیشنهاد جدید بارسا به دی لیخت

بعد از مدت ها مطرح بودن بحث انتقال ماتیاس دی لیخت از آژاکس به جمع بارسایی ها، این تیم گامی جدی در این زمینه برداشت. شبکه اسکای به نقل از منابع خود در بارسلونا، خبرداد باشگاه اسپانیایی به مدافع 19 ساله پیشنهادی 74 میلیون یورویی داد. این رقم در حالی به بازیکن جویای نام در قالب پیشنهاد ارائه شد که آبی و اناری ها چندی قبل فرانکی دی یانگ، هافبک 21 ساله آژاکسی ها را با 75 میلیون یورو استخدام کردند. دی لیخت تا تابستان سال 2021 با تیم هلندی قرارداد دارد.

تماس یوونتوس با ساری

وبسایت گل در گزارشی اعلام کرد درحالی که آینده مائوریتزیو ساری، سرمربی چلسی در این تیم در هاله ای از ابهام قرار دارد، باشگاه یوونتوس اولین تماس های خود را با نمایندگان ساری برقرار کرده تا برای جانشینی آلگری، سرمربی سابق این تیم ایتالیایی با او مذاکره کند. البته گل در گزارش خود به این مساله هم اشاره کرد که علاوه بر ساری، سیمونه اینزاگی، سرمربی لاتزیو و مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام دو گزینه دیگر مدیران یووه هستند. در همین حال پسرعموی پوچتینو چند روز پیش گفته بود که سرمربی تاتنهام تمایل دارد به ایتالیا منتقل شود.

امباپه جایی نمی رود

کیلیان ام باپه، ستاره این فصل پاری سن ژرمن هنگام دریافت جایزه بهترین بازیکن فصل تاکید کرد که زمان جدایی او از این تیم فرا رسیده است. اما باشگاه پاری سن ژرمن با منتشر کردن بیانیه ای خیلی زود به سخنان ام باپه واکنش نشان داد. به گزارش اکیپ، پاری سن ژرمن اعلام کرد: ام باپه قرارداد دارد و فصل بعد جایی نخواهد رفت.