آرشیو چهار‌شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۵۳۹۰
صفحه اول
۱

روحانی: صدا و سیما نداریم که تبلیغ کنیم!

حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان عصر دیروز در سفری به استان آذربایجان غربی، طرح های توسعه منابع آب و خاک نواحی مرزی این استان را افتتاح کرد.

به گزارش جام جم، روحانی طی سخنانی در مراسم افتتاح این طرح ها با ارائه آمارهایی از اقدامات و طرح های دولت از جمله این که هر هفته 30روستا دارای آب آشامیدنی و هشت روستا دارای برق و هر روز ده روستا دارای گاز می شوند، گفت: بعضی ها احساسشان این است که اگر این آمار و ارقام را بگویند، دولت تقویت می شود. وی افزود: عده ای برایشان سخت است این آمار را بگویند زیرا اگر این کار را بکنند آن وقت چطوری می خواهند بگویند این دولت کار نمی کند و چطور می توانند علیه این دولت تبلیغ کنند.

روحانی ادامه داد: دولت وسیله تبلیغاتی و صداوسیما که ندارد؛ یک روزنامه دارد و یک خبرگزاری که آن خبرگزاری هم مدعی است برای نظام کار می کند نه دولت. کل امکانات تبلیغی ما در این حد است.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دشمنی های آمریکا تصریح کرد: با تصورات خام خود فکر کردند می توانند عظمت ایران را در هم بشکنند ولی ما در روزهای سخت و تحریم هر روز شاهد شکوفایی در این سرزمینیم.وی اظهار کرد: این همان پاسخ قاطع ما به کاخ سفید است و افتتاح های اخیر و بعدی ما در استان های ایران پاسخ صریح و قاطع ما در برابر آنهایی است که فکر می کنند می توانند ملت بزرگ ایران را در برابر فشارهای خودشان خم کنند.