آرشیو پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۷۰۶۷
ورزشی
۱۵

روزنامه های ورزشی جهان

دیلی اکسپرس (انگلیس)

«بیرون مانده از فینال» عنوان مطلب اصلی این نشریه اشاره ای به دور ماندن هنریک میختاریان، هافبک ارمنستانی تیم آرسنال از فینال مسابقات «لیگ اروپا» است که چهارشنبه هفته بعد در باکو برگزار می شود و آرسنال را روبه روی چلسی قرار می دهد. دلیل این رویداد روابط تیره سیاسی بین ارمنستان و آذربایجان است که هم میختاریان و هم دولت متبوع وی را به پرهیز از این دیدار سوق می دهد.

اسپورت (اسپانیا)

تیتر «پالس مثبت از سوی ده لیخت»، اشاره ای به محتمل تر شدن انتقال ماتیس ده لیخت، مدافع و کاپیتان آژاکس به بارسلونا در نقل و انتقال های تابستانی امسال است. بارتومئو، رئیس بارسا نیز از اظهارات مساعد ده لیخت در ارتباط با انتقالش به نوکمپ یاد کرده و گفته است این باشگاه مدتی بعد از جذب دی یونگ دیگر هافبک آژاکس، به صید ده لیخت نیز خوشبینانه می نگرد.

اکیپ (فرانسه)

صفحه اول این نشریه معتبر تماما در تسخیر نیکی لائودا، راننده مشهور و اتریشی مسابقات «فرمول یک» است که بتازگی درگذشته و افسانه ای ماندگار و فوق العاده را از خود برجای گذاشته است. لائودا در شرایطی دومین قهرمانی اش در مسابقات اتومبیلرانی «فرمول یک» را جشن گرفت که یک سال پیش تر در جریان این رقابت ها در یک سانحه تصادف بشدت سوخته و تا مرز مرگ پیش رفته بود.