آرشیو پنج‌شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۲۲۱۹۳
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* خوشحال هستیم که رئیس محترم قوه قضائیه پرتلاش و حساب شده بدون توجه به مسائل جناحی و گروهی فقط در جهت کسب رضایت خداوند کار خود را در مسئولیت جدید شروع کرده و از همین ابتدا موجب شده دلسوزان و طرفداران نظام نسبت به آینده امیدوار بشوند.

2995—0915

* از جناب رئیسی، رئیس محترم دستگاه قضا که پیگیر مشکلات تولیدکنندگان هستند تشکر می کنم. متاسفانه بانک ها کارخانه را در رهن نمی گیرند بلکه منزل مسکونی افراد را در رهن می گیرند! کارگاه من با 30 کارگر تعطیل شد و بانک... وامی به من داد که منزل مسکونی ام را در رهن گرفت و علاوه بر مسکن خودم، مسکن فرزندم را هم در رهن قرار داد و 4 ماه پیش منزل مسکونی ام را هم تصاحب کرد؟! حالا شده ام فقط یک مستاجر و بدون کارخانه!

4881—0910

* از آنجا که چندین سال با مشقت تمام در پارس جنوبی عسلویه کار کرده ام و شاهد فعالیت های طاقت فرسای نیروهای قرارگاه خاتم بوده ام عرض می کنم این بیان آقای رئیس جمهور که پروژه ستاره خلیج فارس حاصل برجام می باشد یک حرف کاملا غیر واقعی است.

5364—0912

* بنویسید پورشه های چندمیلیاری با مجوز و امضای خاله یا عمه- امثال من وارد کشور نشده واقعیت این است که پشت این ماجرا مسئولان و مدیران اشرافی قرار دارند باید با آنان برخورد شود.

3933—0901

* وزیرخارجه انگلیس شکر خورده و در جانبداری از آمریکا گفته ایرانیان باید تهدید نظامی آمریکا را جدی بگیرند! در پاسخ باید گفت از آمریکا با 21 تریلیون دلار بدهی، ارتش آلوده و آمار خودکشی بالا کاری ساخته نیست. انگلیسی ها فکری به حال خودشان بکنند که بعد از آمریکا نوبت به آنان می رسد.

0291—0918

* آقای رئیس جمهور در سخنرانی خویش در جمع مردم آذربایجان غربی گفتند ملت ایران سر تعظیم در مقابل آمریکا فرود نمی آورد. عرض می کنیم پس چرا ایشان با این شناخت از ملت در برجام همه چیز را به دشمن واگذار کرد و امتیازی نگرفت.

نورانی جانباز انقلاب

* هم دشمنان خارجی و هم دست نشاندگان آنان در داخل بدانند این تنش های اقتصادی که به وجود می آورند به خواست خداوند به اعتراض و شورش علیه نظام مقدس منجر نخواهد شد و این آرزوی شوم خود را به گور خواهند برد.

7215—0915

* با تشکر از سردار سلامی فرمانده محترم کل سپاه پاسداران به خاطر تهدید شدیداللحن رژیم کودک کش اسرائیل می خواهم عرض بکنم به دلیل مدیریت دفاعی کشور خطر خارجی از سر این ملت کم شده است. اکنون خطر در داخل بوده و آن سوءمدیریت مسئولان و مدیران و نگاه آنان به خارج می باشد.

5364—0912

* به مسئولان وزارت آموزش و پرورش پیشنهاد می کنم به جای تعیین هیئت 3 نفره در وزارتخانه برای بررسی شکایات مربوط به اجرای سند خفت بار 2030 هیئت هایی در مراکز استان ها به مسئولیت مدیرکل استان و روسای نواحی تشکیل و همه مدارس استان مورد بازرسی قرار گیرد تا در زمانی کوتاه تقی زاده های نفوذی و خائن که سعی در اجرای سند ذلت 2030 دارند شناسایی شوند و برخورد لازم با متخلفان صورت گیرد.

نوربخش- مشهدمقدس

* اگر در قانون تصادف رانندگی تجدیدنظر صورت نگیرد و با رانندگان خاطی در خیابان ها و جاده ها برخورد قاطع نشود باید هراز چندگاه شاهد فجایع مثل فاجعه پورشه قاتل در اصفهان بود.

8517—0918

* اعلام سیاست ها و منویات ریاست محترم دستگاه قضا با عملکرد بعضی از قضات با صدور حکمی صد درصد خلاف قانون و باهدف تبعیض نسبت به یک طرف دعوا منافات دارد. اگر نمونه و مصداق بخواهند ارائه می دهم.

کوهستانی

* دلیل اصلی گران شدن هندوانه در ماه رمضان بی کفایتی مسئولان و عدم درک آنان از زندگی و نیازهای مردم می باشد. چرا باید در چنین مقطعی اجازه صادرات این محصول را بدهند و در مقابل فقط در یک ماه به میزان 31 میلیون دلار نوشابه خارجی وارد کشور کنند؟

4070—0918

* مطابق آمار اعلام شده دولت در حال حاضر روزانه یک میلیارد تومان نوشابه خارجی وارد کشور می کند با این بودجه می توان هر از چندگاه یک کارخانه در داخل کشور راه اندازی کرد و با اشتغال زایی آمار بی کاران جامعه را کاهش داد و یا اینکه برای واردات داروهای بیماران خاص و سرطانی قدمی برداشت.

8242—0915

* سریال از یاد رفته که در حال پخش از شبکه اول سیما است هیچ مناسبتی با این ایام ندارد. در ضمن فاقد مضامین مثبت می باشد. بنویسید تلوتلو خوردن مستانه بازیگر و داستان عشق مثلثی که ممنوعیت آن از قبل اعلام شده در این سریال چه معنایی دارد؟ رسانه ملی کشور به کجا می رود؟

4800—0912

* ایستگاه خط7 متروی بسیج- دهم فروردین کی افتتاح می شود؟ این مسیر پرتردد که تا نزدیکی مهدیه تهران در 2 سال قبل افتتاح شده بود، چرا به سمت مولوی بازگشایی نمی شود؟

3949—0912، 7250—0919 ، 6960—0936

* پله های برقی ایستگاه متروی امام حسین(ع) از اواخر سال 97 تا به امروز خراب است و تردد سالمندان برای استفاده از مترو غیرممکن شده است. امیدوارم مسئولین مترو به جای دادن جوابیه به روزنامه کیهان هر چه سریع تر عیب این پله ها را رفع کنند.

0966—0919