آرشیو پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۲۲۱۹۳
اخبار کشور
۳

با هدف اعمال فشار حداکثری به مردم ایران انجام می شود

برنامه ریزی وزارت خارجه آمریکا برای ملاقات با عناصر ضد انقلاب و منافقین در اروپا

مسئولان ارشد وزارت خارجه آمریکا در تلاش هستند عناصر ضدانقلاب و منافقین در اروپا را به منظور بهره گیری و همراهی آنان با اهداف از پیش طراحی شده کاخ سفید درخصوص اعمال فشار حداکثری به روی ملت ایران و براندازی با خود همراه نمایند.

یک منبع مطلع از برنامه ریزی وزارت امور خارجه آمریکا برای ملاقات با عناصر ضدانقلاب، سلطنت طلب چپ و منافقین در اروپا خبر داد.

وی در توضیح بیشتر این خبر با بیان اینکه دستیار ارشد وزارت امور خارجه آمریکا در تلاش است لیستی از عناصر ضدانقلاب، سلطنت طلب ومنافقین دراروپا را برای انجام ملاقات با مسئولان وزارت خارجه آمریکا تهیه کند، تصریح کرد: مسئولان ارشد وزارت خارجه آمریکا در تلاش هستند این افراد را به منظور بهره گیری و همراهی آنان با اهداف از پیش طراحی شده کاخ سفید درخصوص اعمال فشار حداکثری به روی ملت ایران و براندازی با خود همراه نمایند.

به گزارش فارس، این منبع مطلع تصریح کرد: برخی از عناصر ضدانقلاب به تصور آنکه حمایت های مالی آمریکاییان پس از این نشست به سوی آنها سرازیر خواهد شد، در تلاش اند این مسئله را از سایر عناصر و گروه های اپوزیسیون، پنهان و هریک خود را با عنوان آلترناتیو به آمریکائیان معرفی کنند.