آرشیو پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۹۵۰۱
ورزش
۱۱

گوناگون

نکونام، سرمربی فولاد شد

پس ازعقد قرارداد همکاری 2 ساله بین باشگاه فولاد و جواد نکونام و انتخاب وی به عنوان سرمربی، سایر نفرات کادر فنی این تیم مشخص معرفی شدند.مهدی هاشمی نسب، حمیدرضا رجبی، ایمان مبعلی و ابراهیم میرزاپور در کادرفنی تیم فولاد حضور خواهند داشت.

حکم مربی سایپا،صادرشد

ابراهیم صادقی حکم سرمربیگری خود را در تیم فوتبال سایپا دریافت کرد.صادقی در دو بازی آخر لیگ برتر جانشین علی دایی شده بود. علی دایی بعد از اظهاراتی که در پایان بازی سایپا با

ذوب آهن علیه مدیران باشگاه سایپا و مشکلات مالی بر زبان آورده بود، ازاین تیم اخراج شد.

پرواز ملی پوشان والیبال

تیم ملی والیبال ایران برای دریافت ویزای آمریکا، امروز عازم امارات می شود. مرحله نهایی رقابت های لیگ ملت های والیبال به میزبانی آمریکا برگزار می شود و تیم ملی ایران در صورت قرار گرفتن در جمع 5 تیم برتر، باید برای برگزاری مرحله نهایی به این کشورسفر کند.

هازارد به دورتموند پیوست

تورگان هازارد هافبک بلژیکی با امضای قراردادی 5 ساله به عضویت تیم دورتموند درآمد. برادر ادن هازارد که در تیم مونشن گلادباخ بازی می کرد، دراین فصل برای دورتموند توپ خواهد زد.

تاتنهام به دنبال سبایوس

باشگاه تاتنهام آماده جذب هافبک اسپانیایی رئال مادرید شد.

تاتنهامی ها آماده ارائه پیشنهادی 50 میلیون یورویی برای جذب این هافبک اسپانیایی هستند. البته آرسنال و یوونتوس نیز از مشتریان سبایوس هستند و تاتنهام کارآسانی در جذب این هافبک ندارد.

جدایی عزتی از تیم مس

در شرایطی که مرتضی عزتی در لیست فصل آینده تیم فوتسال مس سونگون قرارداشت، این بازیکن به تیم گیتی پسند پیوست.از سوی دیگر مسی ها هم شجری، اولادقباد و جاوید را از گیتی پسند گرفته بودند.

خادم الشریعه،جایزه گرفت

مسابقات شطرنج باشگاه های بانوان درابوظبی درحال برگزاری است. سارا خادم الشریعه نماینده کشورمان در بخش برق آسا به عنوان قهرمانی رسید. جایزه این مسابقه برای خادم الشریعه دوهزاردلاراست.

تکواندو به ایتالیا می رود

نخستین مرحله از رقابت های گرندپری به میزبانی ایتالیا از روز 17 خرداد آغاز می شود و تیم ملی ایران با چهار تکواندوکار دراین دوره حضور خواهد داشت.برهمین اساس هادی پور، حسینی، احمدی و مردانی به اردوی آماده سازی دعوت شدند تا تمرینات خود را زیر نظرکادرفنی آغاز کنند.