آرشیو پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۹۵۰۱
ورزش
۱۱

خبر

پاشازاده: هواداران استقلال خسته اند

بازیکن پیشین تیم استقلال معتقد است که با چند بازی نمی توان عملکرد فرهاد مجیدی را مورد قضاوت قرار داد. پاشازاده درباره انتظار چند ساله هواداران استقلال برای رسیدن به قهرمانی تاکید کرد: هواداران ازاین شرایط خسته هستند و متاسفانه شرایط استقلال در سال های اخیر همین طور بوده است. مسئله مهم این است که باید در این شرایط یک تصمیم منطقی و اصولی اتخاذ شود تا استقلال بتواند دوباره قهرمانی درایران را تجربه کند.

ویلموتس سکاندار تیم ملی شد

با اعلام سفارت ایران در بلژیک، قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران امضا شد. مذاکرات مهدی تاج با ویلموتس در دو نوبت 4 و 5 ساعته در بلژیک برگزار و اعلام شد طرفین در همه موارد به جز موضوع انتقال پول به توافق رسیده اند. به همین دلیل عنوان شد که سفارت ایران در بلژیک در حال انجام دادن کارهاست تا قرارداد این مربی هفته آینده امضا شود.قرارداد سرمربی جدید تیم ملی تا پایان جام جهانی 2022 قطر اعتبار دارد، امضا شد.به این ترتیب ویلموتس دردیداردوستانه تیم ملی ایران مقابل سوریه که روز 16 خرداد برگزارمی شود، برای نخستین بار روی نیمکت ایران می نشیند.

عرب: مشکل بیرانوند حل شد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با رایزنی هایی که داشتیم، علیرضا بیرانوند با محرومیت رو به رو نخواهد شد.دیروز در خصوص تعلیق فعالیت های دروازه بان پرسپولیس از سوی کمیته اخلاق به دلیل درگیری با یکی از ماموران نیروی انتظامی مخابره شد که مدیرعامل پرسپولیس این خبررا تکذیب کرد.ایرج عرب در این خصوص اظهار داشت: این موضوع را به صورت جدی پیگیری کردم و مشکل به طور کامل برطرف شد.وی در خصوص اینکه بیرانوند در جلسه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حاضر نشده است، گفت: این موضوع صحت ندارد و بیرانوند دراین نشست شرکت کرد.

کمک مالی به قهرمانان

کمیته بین المللی المپیک ماهیانه به تعدادی از قهرمانان کمک مالی خواهد کرد. کمیته بین المللی المپیک از کشورها از جمله ایران در خواست کرده تعدادی از ورزشکاران خود را معرفی کنند تا این ورزشکاران را بورسیه کند. این کمیته حدود 10 ورزشکاررا انتخاب می کند و ماهیانه مبلغ 500 دلار به آنها تا اردیبهشت سال 99 کمک خواهد کرد.درحال حاضر نفراتی چون نوشادعالمیان، علی پاکدامن، حسن یزدانی، کیانوش رستمی و محمدعلی گرایی فعلا در لیست هستند.