آرشیو پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۵۳۹۱
زندگی
۱۳

حق با شماست

#دردسر_رمپ

جمعی از شهروندان: بارها از پلیس راهنمایی و رانندگی و شهرداری بابت مسدود کردن رمپ روبه روی متروی میرداماد که باعث ترافیک در لاین کندرو شده انتقاد کردیم و درخواست باز کردن این رمپ را داشتیم، ولی هیچ توجهی به درخواست شهروندان نشد و حتی با مسافرکش ها و تاکسی هایی که این مسیر را مسدود می کنند نیز برخوردی نشد. چرا شهرداری منطقه 4 هیچ توجهی به درخواست شهروندان ندارد و این ترافیک را نادیده می گیرد؟

#کلاهدوز_ترافیک

غیاثی از تهران: روبه روی مترو کلاهدوز به علت پارک و توقف خودروهای مسافرکش ترافیک سنگینی ایجاد می شود. از شهرداری محترم درخواست می شود فکری به حال این ترافیک کند.

#تعریض_جاده

اسماعیل زاده از تهران: حدود دو کیلومتر از جاده آمل به تهران ( نارنجستان)، نیاز به تعریض دارد تا مسافران گرفتار ترافیک نشوند و بار ترافیکی این محور کم شود و تردد آسان صورت گیرد.

#کمربندی_آسفالت

عطاریان از تهران: جاده کمربندی تهران به بزرگراه امام رضا(ع) حد فاصل کارخانه سیمان تا غنی آباد آسفالت خوبی ندارد و شاهد تصادفات در این جاده هستیم. خواهشمندیم مسوولان اقدامی صورت دهند.

#بازگشت_ترافیک

کیمرامی از تهران: ترافیک چهارراه جیحون در تقاطع خیابان امام خمینی(ره) با مسدودسازی و ایجاد دوربرگردان بعد از تقاطع روان شده بود، ولی اخیرا با برداشتن موانع، این ترافیک دوباره شکل گرفته است.