آرشیو پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۵۳۹۱
حوادث
۱۹

خودکشی مادر همراه پسر 6 ساله

زن جوان بعد از مشاجره لفظی با شوهرش، با پسر شش ساله اش به پشت بام ساختمان شش طبقه ای در محله مهر آباد رفت و همراه پسر به پایین پرید. مادر و پسر بر اثر شدت جراحات جان باختند.

به گزارش خبرنگار جام جم، ساعت 8 صبح چهارشنبه یکم خرداد امسال یکی از ماموران کلانتری مهرآباد با رحیم دشتبان، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و اطلاع دادکه زن 33 ساله ای همراه پسر شش ساله اش از پشت بام ساختمان شش طبقه ای به پایین پرت شده اندو هردو فوت کرده اند. ماموران و تیم جنایی در محل حاضر شده که معلوم شد زمان کوتاهی از مرگ آنها گذشته است. در ادامه تحقیقات مشخص شد، این خانواده از یک ماه پیش در آنجا ساکن شده بودند و زن فوت شده، پسر 11 ساله ای هم داشته که او در خانه مانده و از ماجرا خبرنداشته است. ماموران در حال تحقیق از همسایه بودند که پدر خانواده به خانه بازگشت .

وی به افسر تحقق گفت: پدرزنم براثر تصادف فوت کرده و قرار بود همراه خانواده ام دوم خرداد به شهرستان برویم تا در مراسم چهلم وی شرکت کنیم. اما همسرم اصرار داشت زودتر برویم که من به خاطر شرایط کاری ام نمی توانستم. سر همین موضوع با هم مشاجره لفظی پیدا کردیم. صبح امروز سرکارم در شرکت خصوصی رفتم و او با دو فرزندم در خانه بودند و در تماس تلفنی همسایه ها متوجه این حادثه شدم. همسرم بعد از مرگ پدرش به خاطر علاقه ای که به او داشت، حالش بدشده و افسرده شده بود. حتی تحت درمان پزشکی بود و قرص مصرف می کرد. پسر 11 ساله خانواده هم گفت: مادرم از ما خواست به پشت بام برویم که من قبول نکردم و گفتم می خواهم تلویزیون نگاه کنم. برادرم همراه او رفت و من تنها در خانه ماندم. تحقیقات تکمیلی درباره دیگر ابعاد این پرونده در پلیس آگاهی ادامه دارد.