آرشیو شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۷۰۶۸
ورزشی
۱۵

روزنامه های ورزشی جهان

توتو اسپورت (ایتالیا)

این نشریه در مصاحبه ای با جورجیو کیه لینی، از وی درباره آینده یوونتوس پرس و جو کرده و این مدافع کارکشته تاکید ورزیده که جدایی اخیر الگری از یووه، موجب سقوط تیم از اریکه قدرت نخواهد شد. گزارشی از مسابقات سه هفته ای دوچرخه سواری «دور ایتالیا»، یکی از سه تور کلاسیک این ورزش که یکشنبه هفته بعد پایان می گیرد، دیگر مطلب اساسی توتو اسپورت است.

ال فاینان سیرو (مکزیک)

این روزنامه اقتصادی مکزیک از آخرین تحولات در لیگ فوتبال این کشور غافل نمانده و شرح دیدار مهم تیم های لیانل و لئون را آورده و لیانل را به سبب فتح این دیدار، ببرهای لیگ نامیده است. این نشریه جدیدترین محاسبات مالی این لیگ را نیز به زیر ذره بین برده و تصریح کرده که حداقل نیمی از این تیم ها بدهکار و فاقد ساختار مالی محکم اند.

دیلی تلگراف (انگلیس)

این روزنامه خبر از دستگیر شدن یک مقام بزرگ مسابقه های سوارکاری سرعت در انگلیس به نام دیمی یون فلاور به اتهام همکاری وی با شبکه های توزیع مواد مخدر داده و نوید بازداشت قریب الوقوع چند مدیر دیگر این مسابقات را هم به اتهامی مشابه داده. دیلی تلگراف نوشته این ورزش چوب بی سیاستی افرادی را می خورد که پس از به راه اندازی باشگاه های سوارکاری قادر به نادیده گرفتن مزایای غیرقانونی آن نیستند.