آرشیو پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۴۳۶۸
سیاست
۳
خبر آخر

کمیته انتخابات هیات رییسه مجلس در فراکسیون امید تشکیل شد

فاطمه سعیدی، سخنگوی فراکسیون امید از تشکیل کمیته انتخابات هیات رییسه مجلس در فراکسیون امید خبر داد و گفت: «فراکسیون امید در خصوص هیات رییسه مجلس هنوز به جمع بندی نرسیده و تا این لحظه برای هیچ یک از کرسی های هیات رییسه تصمیم خاصی نگرفته است.»

به گزارش ایسنا، این نماینده مجلس درباره نحوه ورود فراکسیون امید به انتخاب هیات رییسه سال پایانی مجلس دهم توضیح داد: «کمیته انتخابات هیات رییسه مجلس در فراکسیون امید تشکیل شده و مشغول مذاکره و ارزیابی شرایط برای کرسی های هیات رییسه هستیم. البته برخلاف برخی شایعات جهت دار و هدفمند فراکسیون تا این لحظه برای هیچ یک از کرسی های هیات رییسه تصمیم خاصی نگرفته است.»او همچنین درباره استراتژی فراکسیون برای ورود به انتخابات هیات رییسه گفت: «در خصوص ارکان هیات رییسه مجلس و چگونه عمل کردن فراکسیون هنوز به جمع بندی نرسیده ایم؛ راه های مختلفی پیش رو داریم که در نهایت با نظر جمعی اعضای فراکسیون یکی از این راه ها انتخاب می شود.»

سخنگوی فراکسیون امید در پایان خاطرنشان کرد: «مشکلات و گرفتاری های کشور اولویت اصلی ما است و باید بیشترین تمرکزمان بر حل مسائل و مشکلات کشور باشد. بنابراین ما به موضوعات مختلف به میزان وزن آنها اهمیت می دهیم. امروز مردم از ما انتظار دارند که برای گشایش در معیشت شان اقدام کنیم.»