آرشیو شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۴۶۱۶
ورزش
۱۸

جهان ورزش

لیپی دوباره سرمربی چین شد!

ایسنا : مسوولان فدراسیون فوتبال چین، مارچلو لیپی را دوباره به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور انتخاب کردند. بعد ازبرکناری مارچلو لیپی ازهدایت تیم ملی فوتبال چین، فابیو کاناوارو مدتی هدایت این تیم را برعهده گرفت ولی با رفتن او بار دیگر لیپی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال چین انتخاب شد. قرارداد جدید لیپی تا پایان جام جهانی 2022 اعتباردارد.

برگزاری جام جهانی با 48 تیم منتفی شد

ایرنا : با وجود اینکه گمانه زنی های زیادی درباره افزایش تعداد تیم های شرکت کننده در جام جهانی 2022 قطر از 32 تیم به 48 تیم وجود داشت اما در نهایت فیفا تصمیم به این تغییر نگرفت. طبق اعلام فیفا جام جهانی قطر با همان 32 تیم برگزار می شود و قطر ظرفیت افزایش میزبانی از 48 تیم را ندارد و فعلا این موضوع به تعویق افتاده است.

اتهام اختلاس به رئیس PSG

ورزش سه : رویترز گزارش داد تحقیقات رسمی از ناصر الخلیفی رئیس قطری باشگاه پاری سن ژرمن، به اتهام اختلاس آغاز شده است و دادستانی درحال تحقیقات درباره پرداختی 5/ 3 میلیون دلاری است که در سال 2011 توسط شرکت قطری اوریکس درجریان روند درخواست میزبانی رقابت های جهانی دو و میدانی 2017 انجام شده است. به ادعای دادستانی مالی فرانسه، الخلیفی پرداخت این مبلغ را تایید کرده است.

شرط بندی عجیب آلوز روی نیمار

تسنیم : مدت هاست که خبرهایی در مورد جدایی نیماراز پاری سن ژرمن و پیوستن او به تیم هایی مثل رئال مادرید یا بارسلونا مطرح می شود اما هموطن او واکنش عجیبی به این موضوع داشت. دنی آلوز در این مورد گفت: «نیماردردوره تغییراست و هنوز نتوانسته نتایجی که می خواهد را بگیرد. او همیشه دغدغه کسب نتیجه داشته و خواسته است دراوج باشد. با تمام اینها حاضرم روی برج ایفل شرط ببندم که نیماردرپاری سن ژرمن می ماند، چون کارش دراین تیم تمام نشده است.»

گزینه جدید برای جانشینی گتوزو

ورزش سه : به نظر نمی رسد که گنارو گتوزو فصل بعد نیز روی نیمکت مربیگری میلان حضور داشته باشد. سیمونه اینزاگی که اخیرا لاتزیو را به قهرمانی جام حذفی ایتالیا رساند، شاید فصل آینده هدایت میلان را برعهده بگیرد. رسانه های ایتالیا گزارش دادند اینزاگی و باشگاه درحال مذاکره هستند. در صورتی که سیمونه اینزاگی پیشنهاد سرمربیگری میلان را قبول کند، جا پای برادرش فیلیپو اینزاگی خواهد گذاشت که در فصل 15-2014 سرمربی این تیم بود.