آرشیو شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۹۵۰۲
ورزش
۱۱

خبر

بیرانوند به اروپا می رود

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران قصد دارد پس از اتمام بازی های پرسپولیس در جام حذفی یکی از پیشنهادات خارجی خود را قبول کند. علیرضا بیرانوند که عملکرد قابل توجهی در جام جهانی و جام ملت ها داشته است نظردو باشگاه ترکیه ای و یک تیم از کشور یونان را جلب کرده است.بیرانوند به کادر فنی پرسپولیس نیز اعلام کرده است درصورت داشتن پیشنهاد خوب خارجی این تیم را ترک می کند تا بتواند فوتبالش را دراروپا دنبال کند.

فوتسال ایران در صدرآسیا

جدیدترین رنکینگ تیم های ملی فوتسال جهان اعلام شد و تیم ایران همانند ماه گذشته برترین تیم آسیا و سوم جهان باقی ماند.تیم ملی فوتسال ایران با 1663 امتیاز تنها تیم از قاره آسیا بین 10 تیم اول جهان است و پس از برزیل و اسپانیا در رتبه سوم دنیا قرار دارد.

صابری: از هیچ تیمی در آسیا نمی ترسیم

ملی پوش والیبال بانوان گفت: تمام هدف و تمرکز ما، قرارگیری در جمع چهار تیم برتر آسیا است و از هیچ حریفی نمی ترسیم. تیم ملی والیبال بانوان مرداد ماه در مسابقات جام ملت های آسیا شرکت خواهد کرد و ملی پوشان ایران با تیم های سنگاپور و کره جنوبی همگروه هستند.مهسا صابری درباره شرایط و وضعیت اردوهای تیم ملی اظهار کرد: من به همراه برهانی و آشفته، فصل گذشته را در لیگ ترکیه توپ زده ایم و از مرحله سوم اردوهای ملی به جمع ملی پوشان اضافه شدیم. شرایط اردو خوب است. هدف گذاری ما، قرارگیری در جمع چهار تیم برتر آسیا است و تمام تمرکز خود را بر روی این هدف قرار داده ایم.وی اظهار کرد: با توجه به اینکه سه تن از بازیکنان ایرانی، لژیونر شده و به این تجربه دست یافته اند، آنها این حس و حال را به سایر بازیکنان و ملی پوشان تزریق کرده اند و این باعث افزایش انگیزه آنها شده است.

امیری، سرخپوش می شود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس علاقه مند است بار دیگر وحید امیری پیراهن پرسپولیس را بر تن کند. وحید امیری درابتدای هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر پرسپولیس را ترک کرد تا به ترابوزان اسپور ترکیه بپیوندد. هافبک ملی پوش فوتبال ایران که در تیم جدید خود با مصدومیت های زیادی روبه رو شد درآستانه جدایی از ترابوزان قرار گرفته است.برانکو که نسبت به بحث بازگشت بازیکنان سابق این تیم نظر مثبت خودش را اعلام کرده بود علاقه مند به بازگشت وحید امیری است.