آرشیو شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۲۲۱۹۴
ورزشی
۹

جزئیات قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال

رئیس فدراسیون فوتبال تایید کرد که قرارداد با ویلموتس سه ساله و پایان جام جهانی 2022 قطر است.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال چهارمحال و بختیاری، درباره سفر به بلژیک و عقد قرارداد با مارک ویلموتس، گفت : به دلایل خاص کشور به بلژیک رفتیم تا شرایط انتقال پول و نحوه اقامت این مربی بلژیکی در کشور ایران را بررسی کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه دو جلسه پنج ساعته با ویلموتس در بروکسل برگزار شده است، افزود: قرارداد « مارک ویلموتس» دو برابر قرارداد «کارلوس کی روش» بند خواهد داشت و تمامی سفرها و اعزام های وی با دستور فدراسیون فوتبال انجام خواهد شد. تاج تایید کرد که قرارداد»ویلموتس» سه ساله و تا پایان جام جهانی خواهد بود.

این در حالی است که به گفته های منابع بلژیکی او سه دستیار غیر ایرانی در ایران خواهد داشت. به گزارش dh بلژیک، مانو فررا اسپانیایی، مربی 60 ساله که در تیم پایه های خنت بلژیک کار می کرد دستیار نخست ویلموتس در تیم ملی فوتبال ایران است. تیری وریانس نیز دستیار دیگر ویلموتس در تیم ملی ایران خواهد بود. هرمان دی لانتشیر نیز که به عنوان آنالیزور در تیم ملی فوتبال بلژیک با ویلموتس کار کرد سومین عضو جدید کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران خواهد بود.

ویلموتس روز سه شنبه 7 خرداد 1398 وارد تهران می شود تا در فاصله 9 روز تا بازی ایران و سوریه در ورزشگاه آزادی، تیم ملی را مهیای این دیدار دوستانه کند.