آرشیو شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۵۳۹۲
فرهنگ: فرهنگ و هنر
۱۰
آیین

هزار شب آسمانی از عرفان اسلامی

همزمان با شب های قدر برنامه «هزار شب آسمانی» با موضوع «نیازهای معنوی انسان امروز به شناخت حکمت و عرفان اسلامی» در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی این فرهنگسرا، ویژه برنامه «هزار شب آسمانی» همزمان با روزهای نوزدهم، بیست ویکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان در ساعت 22 با حضور سینماگران، شاعران آیینی و هنرمندان در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود .

دکتر رسولی پور استاد بین المللی مطالعات دینی، ابوالفضل جلیلی کارگردان معناگرای سینما و امیرمرزبان شاعر آیینی مهمانان اولین شب برنامه «هزار شب آسمانی» هستند.

هومن نام ور روان شناس معناگرا، محمدهادی مومن استاد برتر پژوهش های قرآنی و سید محمد سادات اخوی شاعر و نویسنده آیینی نیز یکشنبه 5 خرداد برابر با شب بیست و یکم ماه رمضان در این برنامه حضور دارند. همچنین حمید عجمی خوشنویس و مدرس حکمت خط و حافظ ایمانی شاعرآیینی مهمان سومین شب آسمانی هستند که با اجرای محمدجواد ادبی مدرس، دکترای فلسفه و حکمت اسلامی به بررسی موضوع نیازهای معنوی انسان امروز به شناخت حکمت و عرفان اسلامی می پردازند.

علاقه مندان برای حضور در این برنامه می توانند به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خ جلفا مراجعه کنند.