آرشیو شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۵۳۹۲
ورزش
۱۷

شفر می دانست اسماعیلی پنالتی زن است

در آخرین بازی استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی اتفاقی رخ داد که تا سال های سال هواداران گاهی درباره اش صحبت خواهند کرد. فرشید اسماعیلی، هافبک استقلال در اواخر نیمه اول ضربه پنالتی را چیپ زد که ضربه به اوت رفت تا جنجال زیادی راه بیفتد. بعد از بازی تصویری منتشر شد که نشان می داد رحمتی مانع پنالتی زدن گادوین منشا شده است. بین دو نیمه هم درگیری لفظی شدیدی بین پاتوسی و فرشید اسماعیلی پیش آمد.

بعد از بازی هم شفر دو بار حرفش را عوض کرد. او ابتدا گفت رحمتی در ماجرای پنالتی زن نقش داشته و بعد حرفش را پس گرفت و گفت این بازیکن نقشی نداشته است. کسی که بیش از همه اذیت شد فرشید اسماعیلی بود که ضربه را زد. این بازیکن هنوز هم با مشکلاتی روبه روست. به همین خاطر همبازی و هم خانه او یعنی دانشگر مدافع استقلال به تازگی حرف هایی زده که بسیار جالب است.

او در این باره گفته است: روز بازی دربی در جلسه فنی آقای شفر گفت اگر پنالتی شد چه کسی می زند که هیچ کس دستش را بلند نکرد! در این بین اسماعیلی دستش را بلند کرد و گفت من می زنم. پنالتی زن اول تیم در دربی فرشید اسماعیلی بود و اگر دقت کرده باشید چند بازی بعد هم پنالتی شد که پاتوسی پنالتی نزد. دیروز تلاش کردیم تا با اسماعیلی هم در این باره گفت وگویی داشته باشیم.

این بازیکن تنها گفت فعلا حرفی ندارد.