آرشیو شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۵۳۹۲
صفحه آخر
۲۰

ملکه بسیار ولخرج

اخیرا خاندان سلطنتی انگلیس آگهی استخدام هایی را اعلام کرده که نشان دهنده ولخرج بودن ملکه و دیگر درباریان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ملکه الیزابت دوم انگلیس که ادعا می کند باید از هزینه های اضافی دوری کرد و مخالف تجملات و ریخت وپاش در دربار است، با کارهایی که انجام می دهد بارها ثابت کرده با ولخرجی هیچ مشکلی ندارد.

او به تازگی اعلام کرده بود برای چک کردن شبکه های اجتماعی خود به یک مدیر نیاز دارد. او اولین پست اینستاگرامی اش را چند ماه پیش در فضای مجازی منتشر کرد و اکنون تصمیم دارد تا با استخدام شخصی کاربلد، فعالیت خود را در فضای مجازی گسترش دهد و ماهانه حدود 30 هزار پوند معادل 38 هزار دلار حقوق در نظر گرفته است.

از استخدام های دیگری که ملکه انگلیس انجام داده، استخدام پاپوش است. او برای جلوگیری از زدن تاول و قرمز شدن پاهایش شخصی را استخدام کرده تا قبل از این که خودش کفش را استفاده کند اول آن شخص امتحان کند و در صورتی که پایش در آن راحت بود، آن را به ملکه توصیه کند یا این که در مراسم طولانی کفش ملکه را بپوشد تا کمی نرم و راحت شود و بعد آن را به پای ملکه بپوشاند.

همچنین ملکه شخصی را برای یادداشت جزئیات لباس هایش استخدام کرده است تا از پوشیدن لباس های تکراری جلوگیری کند و در این که چه لباسی را کجا و چه زمانی پوشیده است، او را کمک کند.