آرشیو یک‌شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۴۶۱۷
ورزش
۱۸

جهان ورزش

تیم ملی والیبال راهی چین می شود

دنیای اقتصاد : ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران اسامی 15 بازیکن را برای حضور در هفته های اول و دوم رقابت های لیگ ملت های والیبال در کشورهای چین و ژاپن اعلام کرد. نفرات اعلام شده باید امروز راهی چین شوند. سرمربی تیم ملی از این لیست 14 نفر نهایی خود را برای حضور در دیدارهای هر هفته انتخاب می کند.

خبر جالب الگری درمورد پپ

فارس : سرمربی چند سال گذشته یوونتوس اعلام کرد پپ گواردیولا به نیمکت مربیگری بیانکونری بسیار نزدیک شده است. ماسیمیلیانو آلگری گفت: «من برای تجربه چالشی دیگر از یوونتوس جدا شدم. روزهای بسیار خوبی در این تیم داشتم. در آینده هم نگرانی بابت این تیم وجود نخواهد داشت. تا جایی که خبر دارم باشگاه مذاکراتی با پپ گواردیولا داشته و این روند مثبت بوده است. درصورت حضور پپ در یووه این تیم قدرتمند تر از گذشته خواهد شد.»

می خواهم در پاری سن ژرمن بمانم

تسنیم : توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن نسبت به آینده حرفه ای اش در این باشگاه فرانسوی ابراز نگرانی کرد. او گفت: «می خواهم در پاری سن ژرمن بمانم، اما در فوتبال هر روز می تواند اوضاع تغییر کند. اگر اوضاع تغییر کند، مطمئن باشید که از جانب من نیست. صادقانه می گویم بابت اینکه مدام درمورد آینده ام از من سوال پرسیده می شود، کاملا نگرانم.»

بالوتلی، خشن ترین مهاجم اروپا

ایسنا : مهاجم ایتالیایی مارسی با کارت قرمزی که در دیدار برابر مون پولیه دریافت کرد به خشن ترین مهاجم درپنج لیگ معتبر اروپایی تبدیل شد. ماریو بالوتلی با تکل خشن روی پای بازیکن حریف با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد. این مهاجم درسه فصلی که در لیگ فرانسه به میدان رفته چهار بار با کارت قرمز از بازی اخراج شده که در پنج لیگ معتبر اروپایی این یک رکورد به شمار می آید.

4 گزینه جانشینی راموس در رئال

ایرنا : اخیرا نشریه های مادریدی از احتمال جدایی سرخیو راموس، کاپیتان رئال ازاین تیم به خاطر مشکلاتی که با پرس، رئیس باشگاه برایش به وجود آمده، خبر دادند. حالا نشریه آس اسپانیا از چهار گزینه احتمالی جانشینی کاپیتان رئال مادرید رونمایی کرد. کولیبالی (مدافع ناپولی)، دلیخت (آژاکس)، فان دایک (لیورپول) و خیمنز (اتلتیکو مادرید) چهار گزینه رئالی ها هستند.