آرشیو یک‌شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۷۰۶۹
ورزشی
۱۵

مجلس

تابش: اقدامات خوب و مثبتی در وزارت ورزش انجام شده است

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان، گفت: «استیضاح از اهرم های نظارتی نمایندگان در جهت ایفای حقوق مردم است و باید مراتب آن طی شود یعنی ابتدا گفت وگو و پرسش و پاسخ صورت گیرد و بعد نسبت به استیضاح اقدام شود.» محمدرضا تابش افزود: «در وزارت ورزش اقدامات خوب و مثبتی انجام شده ولی ابهاماتی هم هست و وزیر و معاونان ایشان باید این ابهامات را رفع کنند. قطعا اگر ابهامات رفع شود، نمایندگان اصرار به استیضاح نخواهد داشت بلکه آنها از اهرم قانونی استفاده می کنند تا راه را بر کاستی ها ببندند. من از قبل مواردی به وزارت ورزش متذکر شدم و امیدوارم ابهامات مدنظر نمایندگان رفع شود و کار به طرح استیضاح در مجلس نکشد زیرا به هر حال ملاحظاتی درباره طرح استیضاح وزرا وجود دارد که شاید مجموعه حاکمیت در این موقعیت آن را مصلحت نداند.»

زارع: سلطانی فر توان بالای مدیریتی خود را نشان داده

رحیم زارع، عضو فراکسیون ورزش و نماینده مردم آباده در مجلس پیرامون عملکرد وزیر ورزش و جوانان، به برنا گفت: «سلطانی فر از مدیران با تجربه و مجرب کشور است که طی 3 سال گذشته در ورزش عملکرد بسیار مثبتی داشته و در این حوزه نیز توان مدیریتی بالای خود را نشان داده است. عیار فوتبال باشگاهی ما طی 2-3 ساله اخیر از نظر کیفیت بالاتر رفته و دو باشگاه پرهوادار استقلال و پرسپولیس در سال گذشته برای نخستین بار در تاریخ به صورت همزمان جزو هشت تیم برتر آسیا شدند. اتفاقات خوبی در فوتبال ما در دوره وزارت سلطانی فر رخ داده که مردم را خوشحال کرد و این یکی از همان مسائلی است که ما از ورزش و فوتبال می خواهیم.»

تربتی نژاد: نکته منفی در ورزش نمی بینم

نورمحمد تربتی نژاد، نماینده مردم گرگان در مجلس، گفت: «سلطانی فر جزو وزرای قوی دولت است که عملکرد خوبی در وزارت ورزش و جوانان داشته و ورزش در بخش های قهرمانی و همگانی در مدت حضور وی رشد خوبی داشته است. بویژه در بحث قهرمانی ما شاهد حضور چشمگیر ورزشکاران مختلف در میادین آسیایی و بین المللی بوده ایم. برگه استیضاح را برای من آوردند اما آن را امضا نکردم چون که نکته منفی در عملکرد وزیر نمی بینم و معتقدم موضوع را می توان با گفت وگو و تعامل حل کرد. من با استیضاح مخالفم.»