آرشیو یکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۹۵۰۳
ورزش
۱۱

گوناگون

ملایی به نشان طلا رسید

جودوکار تیم ملی کشورمان با برتری مقابل حریف ژاپنی خود به نشان طلای رقابت های گرندپری چین دست پیدا کرد.

سعید ملایی جودوکار شایسته کشورمان که با رنکینگ 3 دنیا، سید یک وزن 81- کیلوگرم رقابت های گرندپری چین بود، با کسب سه پیروزی متوالی به نشان طلای این رقابت ها دست پیدا کرد.

پیروزی کریمی در ایتالیا

رقابت های کشتی جام ساساری به میزبانی ایتالیا درحال برگزاری است. علیرضا کریمی و ارشک محبی دو نماینده کشورمان در این مسابقات رودرروی هم قرار گرفتند.دراین دیدار کریمی با نتیجه هفت بر صفر برابر محبی پیروز میدان شد.

تبریک فیفا به پرسپولیس

اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال فیفا طی نامه ای به رئیس فدراسیون فوتبال ایران کسب مقام قهرمانی باشگاه پرسپولیس را تبریک گفت.

تاکید بر حفظ نورافکن

فرهاد مجیدی که تا زمان انتخاب سرمربی جدید استقلال نفراول کادرفنی آبی پوشان است، از مدیران باشگاه درخواست تمدید قرارداد امید نورافکن را کرده است.نورافکن با باشگاه رویال شارلوای بلژیک قرارداد دارد و باید دید مسئولان باشگاه استقلال می توانند برای جدایی قطعی این هافبک جوان با باشگاه بلژیکی به توافق برسند.

رقابت برای جذب راموس

باشگاه های منچستر یونایتد و لیورپول دو مشتری جدید راموس هستند که می خواهند ازاین فرصت طلایی استفاده کنند و این مدافع را جذب کنند.پیش ازاین یوونتوس نیز برای جذب کاپیتان رئال ابراز علاقه کرده بود.

حریف یزدانی مصدوم شد

دیوید تیلور، حریف آمریکایی حسن یزدانی که با پیروزی مقابل نماینده کشورمان، قهرمان مسابقات جهانی شده بود به دلیل مصدومیت رسما حضور در مسابقات جهانی قزاقستان را از دست داد.

جدایی محمدی از تیم گروژنی

مدیر اجرایی تیم فوتبال گروژنی به صورت رسمی اعلام کرد میلاد محمدی، مدافع ایرانی پس از 3 سال این تیم را ترک خواهد کرد. این بازیکن ایرانی پیشنهادهایی از تیم های اسپارتاک و دینامو زاگرب و 2 تیم آلمانی و بلژیکی دریافت کرده است.

توافق چشمی با الاهلی

سایت الرای قطر از توافق نهایی روزبه چشمی با باشگاه الاهلی سخن به میان آورد. روزبه چشمی بازیکن فصل قبل استقلال با الاهلی به توافق نهایی رسیده است.این بازیکن با امید ابراهیمی دیگر بازیکن ایرانی الاهلی برای فصل بعد همبازی خواهد شد.