آرشیو یکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۲۲۱۹۵
حوادث
۱۰

عامل تیراندازی در شاهرود دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: عامل سابقه دار تیراندازی به فرد جوان در این شهرستان در طرح ضربتی پلیس و سربازان گمنام امام زمان(عج) استان سمنان دستگیر شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی کریمی اظهار داشت: فردی شرور چندی پیش با یک قبضه سلاح کلاشینکف از درون یک دستگاه خودرو، جوانی را در یک فروشگاه لوازم یدکی در خیابان کمربندی شهرستان شاهرود به رگبار بست که باعث جراحت شدید وی شد.

وی با اشاره به متواری شدن متهم پس از تیراندازی، بیان کرد: با توجه به اصابت چند گلوله به جوان و وخامت جراحات، این فرد به تهران انتقال یافت و تحت درمان قرار گرفت.

کریمی به آغاز عملیات شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی که فردی سابقه دار بود اشاره و تصریح کرد: عامل تیراندازی با هویت (ح.الف) که دارای چند فقره سابقه کیفری است، به علت اختلافات قبلی با جوان مجروح، با تهیه یک قبضه سلاح جنگی، وی را آماج گلوله قرار داد و پس از آن از شهرستان شاهرود متواری شد.

وی با بیان اینکه چند هفته کار اطلاعاتی درخصوص عامل تیراندازی انجام و مخفیگاه نامبرده زیر چتر اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار داشت، افزود: درنهایت ، مخفیگاه این فرد شناسایی و با تشکیل هفت تیم اطلاعاتی و ضربتی پلیس و تیم های وزارت اطلاعات با محاصره محل اختفای متهم، نامبرده در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شد.

کریمی خاطرنشان کرد: فرد شرور در حالی که یک قبضه سلاح جنگی در اختیار داشت، قبل از دست بردن به سلاح و هر تحرکی به دام پلیس افتاد.