آرشیو یک‌شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۵۳۹۳
ورزش
۱۷

امیدوارم تیم شایسته، قهرمان شود

شریفی: دوست دارم باز هم در پرسپولیس بمانم

مهدی شریفی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با شرایط خاصی به جمع سرخپوشان اضافه شد.

او که مهاجم سپاهان بود، در ابتدای فصل توانست شماره 10 پرسپولیس را از آن خود کند اما در آن زمان، قرمزهای پایتخت از جذب بازیکن محروم بودند به همین علت، شریفی ماه ها فقط به تمرین پرداخت و بازی نکرد. با شروع نیم فصل دوم، فرصت هایی برای بازی به این بازیکن رسید اما او نتوانست به اندازه کافی درخشش داشته باشد.

به همین علت، مدتی است می شنویم شاید شریفی از پرسپولیس جدا شود ولی او در این مورد به جام جم گفت: «متاسفانه اطراف تیم های بزرگ همیشه پر از شایعه است. من سابقه بازی در سپاهان و تراکتورسازی تبریز را دارم و این موضوع را با گوشت و پوستم لمس کرده ام. پرسپولیس تیم محبوب من در تمام زندگی بوده و برای بازی برای این تیم ماه ها صبر کردم به همین علت دوست ندارم در پایان فصل، به حضورم در این تیم خاتمه دهم. می خواهم باز هم در پرسپولیس بمانم و از سوی دیگر، هنوز قرارداد دارم. اگر کادرفنی خواهان ادامه حضورم باشد، در تیم می مانم چون قرارداد دارم.»

این بازیکن در مورد فصلی که گذشت، اضافه کرد: «هیچ چیز شیرین تر از کسب قهرمانی نیست. من با سپاهان سابقه کسب قهرمانی را دارم و خدا خواست که با پرسپولیس هم این تجربه را تکرار کنم. فصل بسیار سختی را سپری کردیم. درباره آن روز می توانم دقایق زیادی صحبت کنم اما هر چه بود، با خوبی و خوشی به اتمام رسید و خدا را بابت این قهرمانی شکر می کنم. هواداران همیشه پشتوانه ما بودند و باید قهرمانی را به آنها تقدیم کنیم.»

شریفی درخصوص تقابل با سپاهان در جام حذفی افزود: «این دیدار، یک بازی معمولی نیست. همیشه رقابت بین پرسپولیس و سپاهان خاص و حساس بوده و این بار هم بازی بسیار سختی برابر حریف داریم. من زاده اصفهان هستم و مردم شهرم را دوست دارم. امیدوارم هر تیمی شایسته کسب پیروزی است به فینال برسد. ما قطعا برای رسیدن به فینال، از تمام توان و انرژی مان استفاده می کنیم و دعا می کنم برنده میدان پرسپولیس باشد.»