آرشیو سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۵۴۰۳
ورزش
۱۷

طارمی به اروپا نرود پرسپولیسی می شود

مهدی طارمی مهاجم تیم ملی که با هت تریک خود در بازی سوریه نشان داد چه مهاجم خوبی است و همچنان در تیم ملی جزو بهترین هاست، با پیشنهاد قرمزها برای بازگشت به این باشگاه روبه رو شده است. مهدی فصل خوبی را در الغرافه قطر سپری نکرد.

او هر چقدر در نیم فصل اول حضورش در این باشگاه خوب بود و در آسیا جزو بهترین گلزن ها قرار داشت، در فصل دوم حضورش نتوانست موفق باشد. البته مصدومیت های مکرر اسنایدر معروف که به مهدی کلی پاس گل می داد از جمله دلایلی بود که باعث شد این بازیکن نتواند گل های زیادی بزند.

طارمی بعد از اتمام قراردادش با الغرافه حالا تصمیم گرفته به اروپا برود. او اولویت اولش رفتن به قاره سبز است ولی در صورتی که آنجا مشتری خوبی پیدا نکند، به ایران بازمی گردد و در لیگ برتر هم برای تیمی غیر از پرسپولیس بازی نخواهد کرد. باشگاه تراکتورسازی خواهان جذب این بازیکن شده است، ولی مهدی به آنها پاسخ منفی داده است. او گفته در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می کند.

قرمزها هم مذاکراتی با این بازیکن داشته اند ولی طارمی اعلام کرده اول دوست دارد تکلیف حضورش در اروپا مشخص شود. مهدی گفته اگر نتواند در آنجا مشتری پیدا کند در آن صورت به جمع قرمزها ملحق می شود. اگر برانکو در پرسپولیس بماند خواهان حضور مهدی طارمی است. هواداران این باشگاه هم کمی از شایعه بازگشت او دلخور هستند ولی به هر حال اگر برانکو این بازیکن را برگرداند قطعا آنها هم از حضور او استقبال خواهند کرد.